Sprawdź, jak poradzić sobie po 18 października 2018 r. z elektronicznymi przetargami!

W związku z elektronizacją postępowań zamawiający już w najbliższych tygodniach muszą dostosować swoje systemy informatyczne. Muszą też zmienić stosowane procedury i wytwarzane dokumenty. Wykonawcy w tym czasie powinni dowiedzieć się, jakimi narzędziami powinni dysponować, aby po 18 października 2018 r. móc w dalszym ciągu ubiegać się o nowe zamówienia.


Pobierz e-poradnik, który dzisiaj wybranym specjalistom ds. zamówień publicznych udostępniamy bezpłatnie, a przeczytasz m.in.:

  • jak poprawnie potwierdzać elektroniczną kopię dokumentu za zgodność z oryginałem,
  • jak w zgodzie z nowymi przepisami przygotować specyfikację istotnych warunków zamówienia,
  • jak sporządzać oraz przechowywać dokumenty wykorzystywane w ramach komunikacji pomiędzy wykonawcą a zamawiającym.