Prezent dla Ciebie!

E-book „Faktoring – zalety, wady, koszty” 

  • sprzedaje towary, usługi i materiały z odroczonym terminem płatności;
  • posiada stałą, dużą i rozproszoną grupę odbiorców;
  • ma rosnącą lub sezonową sprzedaż swoich produktów;
  • posiada wysoki poziom należności handlowych; wytwarza powtarzalne produkty bądź usługi;
  • ma w pełni wykorzystane limity kredytowe przyznane przez banki;
  • nie dysponuje zabezpieczeniem niezbędnym przy wnioskowaniu o kredyt bankowy;
  • posiada niski poziom kapitałów własnych;
  • zapotrzebowanie firmy na środki pieniężne jest nierównomiernie rozłożone w czasie;
  • stosuje długie terminy płatności w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej;
  • chce zdyscyplinować swoich odbiorców do terminowych płatności;
  • jest zainteresowana dokładnym planowaniem swoich wpływów i wydatków.

Współpracę z bankiem bądź firmą faktoringową warto nawiązać, jeśli firma:

Pobierz e-booka i zobacz:

  • Jakie są zalety i wady faktoringu?
  • Jak podpisać korzystną umowę faktoringową?
  • Jak korzystać z faktoringu międzynarodowego w systemie dwóch faktorów, w którym występują dwie instytucje faktoringowe – jedna w Twoim kraju (eksport faktor), a druga w kraju importera (import faktor)?
Pobierz e-booka