Archiwalny
numer specjalny

w wersji PDF

Rejestracja to pierwsze miejsce, z którym ma kontakt pacjent, zwracający się o pomoc w przychodni. Dlatego od sposobu organizacji pracy rejestracji, jakości obsługi i nastawienia osób tam zatrudnionych, zależy wizerunek przychodni. Warto zatem wdrożyć taki system pracy w rejestracji, który umożliwi sprawne zarządzanie.


W numerze omawiamy ważne zagadnienia prawne, istotne z punktu widzenia rejestracji medycznej, związane z tworzeniem procedur obsługi pacjenta w rejestracji oraz przestrzeganiem praw pacjentów.

POBIERZ BEZPŁATNIE
Icon
Zamów prenumeratę

O czym przeczytasz w wydaniu specjalnym?

W numerze specjalnym znajdziesz praktyczne porady zarówno na temat zatrudniania pracowników rejestracji, jak i wykorzystania nowoczesnych rozwiązań w punkcie rejestracji jak concierge.

Lista kontrolna

Kompetencje „miękkie” osób rejestrujących – na co zwracać uwagę w procesie rekrutacji

Zapobieganie zakażeniu COVID-19 w punkcie rejestracji

Lista kontrolna

Sposób organizacji rejestracji online w przychodni

Lista kontrolna

Numer zawiera również listy kontrolne
do wykorzystania w placówce medycznej:

IconIconIcon

Pobierz wydanie specjalne

Icon

Przeczytaj o organizacji pracy

w rejestracji medycznej.






* Pola oznaczone gwiazdkami są obowiązkowe

Wiedza i Praktyka sp. z o.o., ul. Łotewska 9A, 03-918 Warszawa,

tel.: (22) 518 29 29, e-mail: cok@wip.pl


Numer NIP: 526-19-92-256, Numer KRS: 0000098264 - Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie

XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Wysokość kapitału zakładowego: 200 000 zł.