Akademia wiedza i praktyka zaprasza na konferencję
II Ogólnopolska Konferencja Oświaty i Samorządu Online
24-25 marca 2021 - Udział w konferencji jest bezpłatny
O KONFERENCJI
2021 HR Master to ogólnopolskie wydarzenie adresowane do profesjonalistów związanych z branżą HR, rekruterów, osób odpowiedzialnych za EB, ekspertów w zakresie komunikacji, trenerów, Dyrektorów HR, HR Business Partnerów i HR Managerów. Udział w konferencji to doskonała okazja do rozwoju zawodowego i poszerzenia wiedzy o aktualne trendy HR.
COVID-19 przyniósł rewolucyjne zmiany dla liderów HR i ich działów. Obecna sytuacja ze względu na pandemię wymusza na działach HR wprowadzenie nowych modeli zarządzania zespołami, dużą cyfryzację oraz działanie w oparciu o nowe technologie. Od działów HR wymaga się teraz również dynamicznych i celnych reakcji.
Zapewniamy:
PROGRAM
DZIEŃ I 17.11.2020 EDUKACJA TO KOMUNIKACJA
10:00-10:10
SESJA INAUGURACYJNA
09:00-09:10 Przywitanie uczestników
09:10-09:50 Wyzwania HR w nowym roku
10:00-10:40 Polityka płacowa w 2021 roku
10:50-11:30 Benefity pracownicze w nowej rzeczywistości
11:40-12:20 Managerowie nowej rzeczywistości.
12:30-13:10 Funkcjonowanie programu PPK w firmach – benefity i wyzwania dla pracodawców
13:20-14:00 Powrót z pracy zdalnej do biura – nowe wyzwania
14:10-14:50 Doskonalenie kompetencji manadżerów- jak zaplanować i przeprowadzić skuteczny program szkoleniowy
15:00-15:20 Programy talentowe i inny sposoby skutecznego zatrzymania liderów w firmie
15:30-16:30 Budowanie wizerunku pracodawcy i zmiany sposobu zarządzania zespołem w sytuacji kryzysowej (Covid-19)
16:30-16:40 Zakończenie Konferencji
Materiały do pobrania
Doskonalenie kompetencji menedżerów
Polityka Płacowa w 2021 roku
DZIEŃ II 18.11.2020 TECHNOLOGIE PRZYSZŁOŚCI W EDUKACJI
10:00-11:15
SZKOŁA W RZECZYWISTOŚCI 3.0
12:30-12:40
Przerwa
14:10-14:20
Przerwa
15:00-15:10
Przerwa
11:20-12:50
SZKOŁA OTWARTA NA ZMIANY
DZIEŃ III 19.11.2020 ZARZĄDZANIE PLACÓWKĄ OŚWIATOWĄ
10:00-10:15
PRZYWITANIE
10:00-11:00
BEZPIECZNE DANE UCZNIA
11:05-12:05
SZKOŁA A SAMORZĄD - JAK WSPÓŁPRACOWAĆ Z ORGANEM PROWADZĄCYM
12:10-13:10
WDRAŻANIE PPK W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH
12:25-13:25
DOTACJE OŚWIATOWE POD LUPĄ RIO I SAMORZĄDÓW
13:15-14:15
UCZEŃ CUDZOZIEMSKI W POLSKIEJ SZKOLE WYZWANIEM DLA SPOŁECZNOŚCI PRZYJMUJĄCEJ
PRELEGENCI
Katarzyna Gospodarowicz
HR Dyrektor dla krajów EMEA, manager operacyjny w wielokulturowym środowisku biznesowym, członek zarządu (extended board) (produkcja AGD/motoryzacja, SSC, R&D, sprzedaż) 16 lat doświadczenia, z czego 13 w branży Automotive. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego, socjolog. Profesjonalny i zorientowany na działanie lider zasobów ludzkich z globalną wizją i zamiłowaniem do rozwoju talentów. Pasja do coachingu i mindfulness dały jej niezbędne kompetencje, których każdy skuteczny lider potrzebuje do holistycznego podejścia do przywództwa: umiejętności pracy, umiejętności interpersonalne i zarządzanie sobą. Prywatnie pasjonatka biegów górskich, pro-aktywna wegetarianka, wolontariusz na oddziałach onkologicznych, coach w projekcie „Aktywny Senior”
Katarzyna Gospodarowicz doradza spółkom polskim i zagranicznym w zakresie indywidualnego i zbiorowego prawa pracy i ubezpieczeń społecznych w ujęciu krajowym i międzynarodowym, w tym europejskim. Celem doradztwa jest zapewniające nie tylko pełnego bezpieczeństwa prawnego, ale także osiągnięcie zamierzonych przez klientów celów biznesowych. Katarzyna Gospodarowicz reprezentuje również klientów w sporach sądowych głównie z zakresu prawa pracy przed sądami wszystkich instancji, na terenie całego kraju.
Ponadto, Katarzyna Gospodarowicz jest autorką licznych publikacji z zakresu prawa pracy, jak również prowadzi szkolenia z zakresu spraw pracowniczych adresowane, w zależności od potrzeb, do pracowników różnego szczebla oraz pracodawców.
HR Manager z ponad 20 letnim doświadczeniem w zarządzaniu zasobami ludzkimi w średnich i dużych strukturach międzynarodowych na różnych szczeblach.
Od poczatku kieriery związana z sektorem produkcyjnym ( Toyota, Whirloopl, Autoliv ) oraz centrami inżynieryjnymi , w tym od ponad 16 w przemyśle motoryzacyjnym.
Pasjonatka innowacyjnych rozwiązań w obszrze HR –optymazlizacja i digitalizacja procesów.
Bogate doświadczenie w projektach zwiazanych z greenfield, restrukturyzacjach, transormacjach organizacji oraz wieloletnia wspołpraca e związkami związkowymi.
Obecnie odpowiedzialnia za uruchomienie pierwszej fabryki produkyjnej Garmin w Europie.
HR Consultancy Project Manager
HR-owiec i Project Manager, odpowiada merytorycznie za całość poza-rekrutacyjnych procesów HR realizowanych dla klientów Hays w Polsce.
Współautorka narzędzi do badania zaangażowania i satysfakcji, programów tranzycji kariery, a także procesów ewaluacji i rozwoju pracowników. Tworzy i rozwija metodologię oraz autorską bibliotekę zadań AC/DC wykorzystywanych zarówno w formie online jak i stacjonarnej.
Na co dzień pracuje z klientami z różnorodnych branż, od produkcji, przez centra usług wspólnych, IT po spółki handlowe, realizując kompleksowe projekty budowania i rozwijania procesów i polityk HR. Prowadzi szkolenia i warsztaty, zdobywała doświadczenia zawodowe również w Parlamencie Europejskim oraz sektorze NGO, pracując z interesariuszami rozsianymi od Półwyspu Iberyjskiego, przez Bałkany, Kaukaz aż po Bliski Wschód.a
Współautorka książki Skuteczna Rekrutacja 2.0 oraz autorka artykułów dla czasopism i portali branżowych: Personel i Zarządzanie, Puls HR, Personel Plus.
Posiada certyfikację z zakresu testów i kwestionariuszy SHL oraz Extended Disc, gościnnie wykłada przedmiot Rozwój i ocena pracownicza na studiach MBA w WSIiZ.
Dyrektor ds. Personalnych na Polskę oraz Menedżer ds. Rozwoju i Zarządzania Talentami dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej w Parker Hannifin.
Trener i certyfikowany coach. Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Pedagogika (specjalność: Andragogika) i Historia sztuki na Uniwersytecie Wrocławskim.
Posiada ponad 17-letnie doświadczenie w szeroko pojętym obszarze HR. W swojej karierze zawodowej zajmowała różne role i funkcje, w tym: Asesora (DDI Polska), Specjalisty ds. Personalnych (Toyota Toyota Motor Manufacturing Poland), HRBP (Volvo Polska), Menedżera ds. rozwoju (Volvo Polska i Parker Hannifin) oraz Dyrektora ds. Personalnych (Parker Hannifin).
Ma doświadczenie we współpracy z firmami szkoleniowymi (m. in. Moderator) oraz uczelniami wyższymi (DSW, WSB).
Dyrektor ds. Personalnych w firmie RICOH odpowiedzialny za Ricoh Business Services Polska, Ricoh Polska, Ricoh Czechy i Ricoh Słowacja.
Doświadczony menedżer, trener, coach, mentor i ekspert w obszarze HR, szkoleń i rozwoju, procesów HR-owych, budowania kultury organizacyjnej, restrukturyzacji, zarządzania zmianą i komunikacji. Bogate doświadczenie menedżerskie i biznes partnerskie w dużych, międzynarodowych organizacjach w branży telekomunikacyjnej zdobyte w firmach PTK Centertel (Orange), PTC ERA (T-Mobile) oraz branży FMCG w firmie Coca-Cola HBC gdzie pracował między innymi na stanowiskach HR Biznes Partnera, Dyrektora ds. Rozwoju Organizacji czy Dyrektora ds. Personalnych. Obecnie kontynuuje swoją ścieżkę rozwoju i kariery zawodowej jako Dyrektor ds. Personalnych w firmie Ricoh odpowiadając za strategiczny HR zarówno w Ricoh Business Services w Gdańsku, jak i Ricoh Polska z siedzibą w Warszawie oraz Ricoh Czechy i Ricoh Słowacja.
W wolnych chwilach oddaje się podróżom po Świecie z Żoną, Córką i energicznymi Jack Russell Terierami. Uwielbia kulinarne przygody w gronie przyjaciół oraz dobre filmy i książki.
- Dyrektor HR w grupie MAHLE odpowiada za HR w 3 lokalizacjach, w których znajdują się 4 zakłady produkcyjne (piąty w trakcie budowy), R&D Center i Shared ServiceAbsolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Zawodowo związana z HR- em i tylko z HR-em od 20 lat. Swoje doświadczenie zdobywała w firmach o różnym profilu działaności, tym AGD, FMCG, automotive, SSC. Specjalizuje się w projektach typu green field oraz transformacji organizacji. Pasjonat HR, bo dzięki ciągłej zmianie, mierzy się nieustannie z nowymi wyzwaniami i regularnie poszukuje nowych rozwiązań. Miłośniczka książek i narciarstwa oraz zapalona ogrodniczka.
Ukończył studia dzienne (Psychologię) oraz podyplomowe (Prawo Pracy i Ubezpieczeń Społecznych) na Uniwersytecie Wrocławskim.
Od blisko dwudziestu lat zajmuje się wdrażaniem nowoczesnych rozwiązań z zakresu motywowania pracowników.
Doświadczenia zdobywał m.in. w Telefonii DIALOG, AIG Bank Polska czy AmRest Holdings. Przez ponad pięć lat zarządzał obszarem Polityki Wynagrodzeń, budując strategie nagradzania i realizując projekty na poziomie lokalnym oraz międzynarodowym (kraje Europy Centralnej) m. in. wartościowania stanowisk, taryfikacji, systemów HR (kompetencyjnych, ocen oraz zmiennych), a także analityki budżetowej. Posiada m. in. certyfikaty „Wycena stanowisk metodą Hay” oraz „Definiowanie polityki płacowej”. Od 2010 roku jako konsultant zewnętrzny przyczynia się do podnoszenia efektywności przedsiębiorstw, stawiając na optymalizację i długoterminowe rozwiązania budujące motywację kadry pracowniczej i menedżerskiej.
Dyrektor HR w AXA XL Absolwentka Uniwesytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Od 15 lat łączy pasję do pracy z ludźmi i dla ludzi z zawodem HRowca. Karierę zawodową rozpoczęła w Whirlpool. Jako doświadczony w branży produkcyjnej HR Manager, dołączyła do jednej z największych firm z sektora IT BPO – IBM, gdzie jako HR Business Partner, wspierała zarząd i liderów firmy we Wrocławiu. Od 2016 związana z AXA XL (wcześniej XL Catlin) jako lider transformacji firmy oraz Dyrektor HR.
Wojciech Zając kieruje działem Prawa Pracy w Kancelarii. Zajmuje się przygotowywaniem regulaminów pracy, wynagradzania, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych oraz wewnątrzzakładowych źródeł prawa pracy. Wojciech Zając zajmuje się również sporządzaniem projektów umów o pracę, umów zawieranych z członkami zarządu oraz menadżerami, umów o zakazie konkurencji oraz przygotowywaniem innych dokumentów z zakresu prawa pracy. Wojciech Zając prowadzi również negocjacje ze związkami zawodowymi. Wspiera klientów w toku postępowań administracyjnych dotyczących naruszeń prawa pracy oraz w kwestiach związanych z odpowiedzialnością na gruncie prawa pracy.
Regionalny Ekspert PPK obejmujący województwo wielkopolskie, lubuskie oraz zachodniopomorskie. Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej na kierunku Finanse i Rachunkowość oraz Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Certyfikowany szkoleniowiec - absolwent Szkoły Trenerów Biznesu Moderator. Ukończył studia podyplomowe z zakresu IT. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w departamentach sprzedaży i obsługi klienta instytucji finansowych. Zarządzał, wdrażał i szkolił pracowników na różnych szczeblach administracyjnych. Przez ostatnie 6 lat specjalizował się w działach finansowania przedsiębiorstw.
Właściciel firmy szkoleniowej, trener z zakresu zarządzania, sprzedaży i rozwoju osobistego.
Ze swoim bogatym doświadczeniem pracował na terenowych, wydziałowych i korporacyjnych stanowiskach związanych z obsługą klienta oraz uczestniczył w inicjatywach usługowo-sprzedażowych na dużą skalę.
Zainteresowania: prognozowanie społeczno-gospodarcze, informatyka ogólna i ekonomiczna, aplikacje internetowe i mobilne, statystyka i porównania międzynarodowe, rozwój osobisty, zdrowy styl życia, zastosowanie Internetu w życiu codziennym i zarządzaniu.
psycholog i psychoterapeuta. W swojej pracy wykorzystuje wieloletnie doświadczenie psychologiczne i trenerskie (25 letnie) w organizacjach z różnych branż i środowisk oraz menedżerskie (9 letnie) w międzynarodowej korporacji finansowej oraz (5 letnie) w firmie konsultingowej. Moje motto: Rozwijaj się i pracuj mądrze, wtedy masz dobre rezultaty i satysfakcję.
praktyk i pasjonat HR. W swojej 25 letniej karierze zawodowej kierowała zespołami HR w dużych, średnich i małych organizacjach. Poprzez współpracę z biznesem chce tworzyć takie systemy i kulturę w firmach, aby zatrudnieni pracownicy otrzymywali wszystkie potrzebne im narzędzia do budowania sukcesu firmy. Wierzy, że każdy biznes opiera się na ludziach – ich kompetencjach i zaangażowaniu.
Marlena Bielecka
Ola Kwarciak
Mateusz Kozłowski
Agnieszka Paczkowska
Jadwiga Miśtak
Joanna Michalska
Agata Sawicka
Sabina Stachurek
Askaniusz Sawicki
Wojciech Witkowski
Barbara Zając
Wojciech Zając
Agata Łuczyńska
Anna Kościelak
Tadeusz Kołacz
Małgorzata Nowicka
Andrzej Pieńkowski
Agnieszka Piskorz-Ryń
Manuela Pliżga-Jonarska
Bartłomiej Przybyciel
Klaudia Sitarz
Agata Saracyn
Elżbieta Rabenda
Anna Sokołowska
Patryk Wyczółkowski
Aleksandra Złocka-Siudy
Andrzej Suchenek
WARUNKI UCZESTNICTWA
Zasady uczestnictwa w konferencji on-line:
Konferencja on-line jest bezpłatna.
Po zapisaniu się na konferencję otrzymasz mail potwierdzający udział w konferencji. Koniecznie potwierdź swój udział w konferencji, klikając w link z e-maila!
W ramach rejestracji zyskasz dostęp do:
W dniu rozpoczęcia konferencji przypomnimy Ci o niej e-mailowo oraz prześlemy informacje organizacyjne.
Do 28 lutego 2021 r. otrzymasz certyfikat uczestnictwa w konferencji online, który będziesz mógł samodzielnie wydrukować.
* Pole oznaczone gwiazdką jest obowiązkowe
Formularz rejestracyjny