Jak uniknąć 8 najczęstszych błędów
w regulaminie pracy?

Bezpłatny poradnik w formie e-booka możesz odebrać od ręki.

Wypełnij formularz na dole strony!

Image

Dlaczego regulamin pracy musi być precyzyjny i elastyczny?

Odbierz poradnik całkowicie bezpłatnie

Z poradnika dowiesz się:

Odbierz teraz

Uwaga!

Odbierz teraz
  • Jakie są najczęstsze błędy przy tworzeniu regulaminu pracy
  • Dlaczego regulamin pracy musi być precyzyjny i elastyczny
  • Jak utworzyć regulamin pracy krok po kroku
  • Jak prawidłowo określić termin i miejsce wypłaty wynagrodzenia
  • W jaki sposób pracownicy powinni potwierdzać przybycie do pracy i swoją obecność
  • Jak ustalić sposoby usprawiedliwiania nieobecności w pracy
  • Na co zwrócić uwagę, określając zasady odpowiedzialności porządkowej

Wprowadzenie w regulaminie pracy zapisów sprzecznych lub mniej korzystnych w stosunku do przepisów prawa nie stanowi wykroczenia, jednakże takie postanowienia będą z mocy prawa nieważne (art. 18 § 2 i 3 kp). W razie kontroli inspektor pracy nakaże dokonanie zmian w regulaminie. Jeżeli jednak w czasie kontroli wyszłoby na jaw, że pracodawca stosował błędne zapisy w praktyce, może to poskutkować ukaraniem pracodawcy, zależnie od rodzaju i stopnia przewinienia (art. 281–283 kp).









Wypełnij formularz i odbierz bezpłatny poradnik