NOWOŚĆ NA RYNKU WYDAWNICZYM

Jedyny na rynku magazyn wyłącznie

dla Biur Rachunkowych

Miesięcznik został dostosowany specjalnie do potrzeb właścicieli Biur Rachunkowych, dzięki licznym badaniom rynkowym. Konkurencja na rynku sprawia, że biuro rachunkowe XXI wieku oferuje znacznie więcej usług swoim klientom niż tylko prowadzenie księgowości.

Zamów bezpłatny egzemplarz na próbę

Czym zajmuje się Biuro Rachunkowe XXI wieku?

  • prowadzeniem ksiąg rachunkowych małych i dużych przedsiębiorstw,
  • prowadzeniem Ksiąg Przychodów i Rozchodów osobom, które prowadzą własną działalność gospodarczą i nie posiadają kasy fiskalnej,
  • prowadzeniem ewidencji przychodów oraz rozliczeń podatkowych,
  • przygotowywaniem rozliczeń podatku dochodowego,
  • rozliczaniem płac pracowników,
  • wystawianiem rachunków za przelewy na konta pracowników,
  • przygotowywaniem rozliczeń i raportów dla ZUS,
  • sporządzaniem rozliczeń statystycznych,
  • prowadzeniem ewidencji środków trwałych,
  • tworzeniem wniosków kredytowych,
  • sporządzaniem sprawozdań finansowych obrazujących kondycję firmy,
  • analizowaniem sytuacji finansowej przedsiębiorstwa,
  • reprezentowaniem interesów klienta w urzędach,
  • doradztwem z zakresu podatków i zagadnień finansowych.

Jak widzisz, zakres obowiązków Biura Rachunkowego jest bardzo obszerny, a to wymaga coraz większej wiedzy osób prowadzących tego rodzaju działalność. Wiedza kosztuje, a nawet krótkie szkolenie to często zbyt wielki wysiłek finansowy dla małego Biura.

Przepis na sukces Biura Rachunkowego

Mając tak szeroki zakres obowiązków bądź taką konkurencję na rynku, nawet najmniejsze Biura Rachunkowe muszą otworzyć się na potrzeby swoich klientów. Przeprowadziliśmy gruntowne badania potrzeb właścicieli Biur Rachunkowych i stworzyliśmy fachowy poradnik, który z pewnością okaże się niezbędny w Twojej pracy. Znajdziesz w nim wszystko, czego dotychczas Ci brakowało, m.in.:

  • Omówienie zagadnień podatkowo-księgowych z uwzględnieniem różnych form rozliczeń Twoich klientów: pełne księgi, podatkowa księga przychodów i rozchodów (PKPiR) oraz ryczałt;
  • Wskazówki dotyczące sporządzania rozliczeń statystycznych;
  • Przykłady tworzenia wniosków kredytowych;
  • Informacje dotyczące przetwarzania i ochrony danych osobowych;
  • Metody pozyskiwania środków finansowych na rozwój firmy
  • Analizę sytuacji finansowej przedsiębiorstwa
  • Doradztwo podatkowe i finansowe;
  • Najczęstsze błędy wykazywane podczas kontroli;
  • Materiały szkoleniowe dla pracowników biura;
  • Wskazówki dotyczące promocji i reklamy;
  • Wytyczne dotyczące różnych form zatrudniania pracowników;
  • Przykłady dokumentów ZUS;
  • Informacje dotyczące konkurencji na rynku księgowych.
Zamów bezpłatny egzemplarz na próbę

Zadbamy również o Twoich Klientów!

W trosce o naszych Klientów przygotowaliśmy ofertę specjalną. Nasi Czytelnicy otrzymują cykliczny biuletyn elektroniczny dedykowany dla swoich klientów! Wystarczy, że prześlesz swojemu klientowi e-maila, którego od nas dostaniesz, a otrzyma on zestaw praktycznych informacji. Co istotne, Twój klient otrzyma te informacje od Ciebie, czyli od swojego Biura Rachunkowego – w nazwie biuletynu pojawi się nazwa Twojej Firmy.

Warunki współpracy

W ciągu 24 godzin od przyjęcia Twojego zamówienia, wysyłamy pocztą bezpłatny numer zapoznawczy. Powinien do Ciebie dotrzeć w ciągu 3-5 dni roboczych. Od momentu otrzymania przesyłki z bezpłatnym numerem zapoznawczym masz 14 dni na zapoznanie się z nim. Jeżeli zdecydujesz się na otrzymywanie płatnych numerów, nie musisz się z nami kontaktować. Po zakończeniu okresu próbnego będziesz otrzymywał kolejne, płatne numer na wskazany adres. W takim przypadku będzie wystawiana faktura, która obejmuje 6 numerów zwykłych i 2 specjalne – cena jednego numeru wynosi 49,90 zł netto, koszty pakowania i wysyłki to jednorazowa opłata za cały okres prenumeraty - 59,40 zł netto. Łączna wartość zamówienia wraz z kosztami pakowania i wysyłki wynosi 458,60 zł netto (495,29 zł brutto).


Gratisy

Wraz z numerem testowym otrzymasz od nas w prezencie Informator. Jeśli zdecydujesz się na współpracę, w podziękowaniu za opłacenie prenumeraty prześlemy wartościowe publikacje książkowe.


Rabaty, zmiana warunków

W każdej chwili możesz zrezygnować ze współpracy. Pamiętaj, aby to zrobić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania bezpłatnego numeru testowego. Rezygnacja w późniejszym terminie jest zawsze możliwa ze skutkiem od nowego okresu rozliczeniowego. W każdej chwili możesz przejść na dłuższy okres prenumeraty z atrakcyjnym rabatem. W tym celu skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta: tel. 22 518 29 29, e-mail: cok@wip.pl).

  • bezpłatny dostęp do serwisu na stronie www – znajdziesz tam nowości, porady ekspertów, wzory dokumentów, kalkulatory i druki, e-booki;
  • serwis e-mailowy – 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku otrzymasz e-mail z najnowszymi informacjami i zmianami z zakresu rachunkowości oraz podatków;
  • bezpłatne konsultacje z ekspertami (e-mailowo), zawsze w razie wątpliwości możesz zadać pytanie i opisać swój problem.
  • e-wydanie publikacji – poszczególne wydania publikacji w wersji elektronicznej.
  • "materiał na życzenie" - w każdej chwili możesz zamówić u naszych ekspertów opracowanie wybranego przez siebie zagadnienia z zakresu rachunkowości, podatków oraz zus i płac.

Korzystaj ze wszystkich możliwości jako prenumerator!