Zmień swoją bibliotekę w centrum nowych technologii
którzy poszukują gotowych scenariuszy zajęć, lekcji bibliotecznych, funduszy na unowocześnienie swojej placówki oraz inspiracji, jak przyciągnąć nowych czytelników.
Chcemy aby nasze pismo dostarczało Tobie gotowe narzędzia do pracy. Dlatego też w każdym numerze znajdziesz ankiety, regulaminy, instrukcje i formularze.
„Nowoczesna biblioteka 3.0” to jasny, przejrzysty układ porad i komentarzy. Zawsze znajdziesz to, czego potrzebujesz.
Warunki współpracy
Otrzymujesz zapoznawczy numer, wykorzystujesz zawarte w nim porady ekspertów i na spokojnie decydujesz, czy chcesz otrzymywać kolejne, już płatne numery. Masz na decyzję 14 dni. Zamówiony, zapoznawczy numer jest Twój, niezależnie od dalszych decyzji. Nie musisz niczego odsyłać.
Pamiętaj - możesz bezpłatnie testować nasz produkt przez 14 dni.
Jeśli chcesz zrezygnować z dalszej, już płatnej, prenumeraty, poinformuj o tym w ciągu tych 14 dni nasze Centrum Obsługi Klienta – tel. 22 518 29 29, e-mail: cok@wip.pl
Zamawiam:
Tak, zamawiam pierwszy bezpłatny egzemplarz publikacji „Nowoczesna Biblioteka 3.0”.
Otrzymuję:
Pierwszy, bezpłatny numer czasopisma „Nowoczesna Biblioteka 3.0” wraz z prezentem i mam 14 dni na podjęcie decyzji o prenumeracie.
Dalsze kroki:
Zamawiając publikację „NOWOCZESNA BIBLIOTEKA 3.0” na próbę, ani Ty, ani Twoja biblioteka nie ponosicie żadnego ryzyka!
W ciągu 24 godzin od przyjęcia Twojego zamówienia, wysyłamy pocztą bezpłatny numer zapoznawczy. Powinien do Ciebie dotrzeć w ciągu 3-5 dni roboczych.
Decydując się na prenumeratę nie musisz się z nami kontaktować.
Po zakończeniu 14-dniowego okresu testowego wyślemy pierwszy płatny numer wprost do Twojej firmy.
W takim przypadku będzie wystawiana na Twoją firmę faktura, która obejmuje 6 wydań zwykłych publikacji oraz 2 wydania specjalne. W tej wyjątkowej ofercie korzystasz ze specjalnej ceny – płacisz jedynie 39,90 zł netto za egzemplarz. Faktura zostanie wystawiona na kwotę 396.60 zł netto (428,33 zł brutto) wraz z kosztami pakowania i wysyłki.
Gdybyś jednak z jakiś względów nie mógł kontynuować współpracy, pamiętaj żeby w ciągu 14 dni testu, zgłosić do nas rezygnację. Wówczas nie wyślemy kolejnego płatnego już numeru. Bezpłatny numer czasopisma, który otrzymałeś na próbę oraz gratisy możesz zatrzymać bez względu na podjętą decyzję. W okresie płatnej prenumeraty możesz zrezygnować w każdym momencie. Rezygnacja będzie obowiązywać od kolejnego okresu rozliczeniowego, wystarczy że poinformujesz o tym nasze Centrum Obsługi Klienta a kolejna faktura nie będzie już wystawiona.
Jeśli zechcę zrezygnować z dalszej prenumeraty, skontaktuję się z Centrum Obsługi Klienta – tel. 22 518 29 29, e-mail: cok@wip.pl