Nowy wzór JPK_VAT - jak zautomatyzować procesy księgowe w grupach VAT i nie tylko.

Zapisz się >>

Bezpłatne webinarium

29.06.2023

10:00-11:30

Patronat:

Najlepsi eksperci z branży

Gwarancja jakości merytorycznej

Jak przebiega webinar?

  1. Zarejestruj się na webinar. Link do webinaru prześlemy dzień przed wydarzeniem, na adres mailowy wskazany w zgłoszeniu.
  2. Weź udział w 1,5 godzinnym szkoleniu.
  3. Odbierz certyfikat uczestnictwa w webinarium. Po zakończeniu spotkania certyfikat prześlemy na adres mailowy wskazany w zgłoszeniu.

Webinar poświęcony automatyzacji procesów księgowych w grupach VAT, który pokaże jak zwiększyć efektywność i zmniejszyć koszty w zarządzaniu tymi strukturami.


W trakcie szkolenia omówimy zarówno korzyści, jak i wady rozwiązania grup VAT dla grup kapitałowych. Dowiesz się jak wykorzystać automatyzację procesów księgowych do lepszego zarządzania grupą VAT oraz jakie nowoczesne technologie oferuje enova365 w celu wspomagania tych procesów.


Przedstawimy również najnowsze zmiany w przepisach dotyczących grup VAT, związane z wprowadzeniem nowej struktury logicznej JPK_GV(1) od 1 lipca 2023. Omówimy wpływ tych zmian na funkcjonowanie grup kapitałowych i jak można się do nich odpowiednio przygotować.


Dodatkowo, poruszymy temat Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF) i jego znaczenia dla wystawiania faktur w grupach VAT. Odpowiemy na pytanie o to, kto będzie mógł skorzystać z wystawiania tego rodzaju faktur i jakie korzyści płyną z korzystania z KSeF.


Webinar jest skierowany do wszystkich podatników VAT, a w szczególności dla osób odpowiedzialnych za zarządzanie księgowością oraz finansami w firmach.


Dołącz do nas, aby poznać praktyczne wskazówki dotyczące automatyzacji procesów księgowych w grupach VAT, dowiedzieć się, jak enova365 może Ci w tym pomóc oraz być na bieżąco z najnowszymi zmianami w przepisach dotyczących grup VAT i KSeF.

Program

  • Grupy VAT – korzyści i wady rozwiązania dla grup kapitałowych.
  • Jak wykorzystać automatyzację procesów księgowych do lepszego zarządzania grupą VAT?
  • Grupy VAT – w czym pomoże Ci enova365? Automatyzacja procesów księgowych przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii.
  • Bądź gotowy na zmiany - nowa struktura logiczna JPK_GV(1) od 1 lipca 2023.
  • KSeF - kto będzie mógł skorzystać z wystawiania tego rodzaju faktur i jakie korzyści płyną z korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur?

Konrad Spryńca

Kierownik Zespołu ds. działań związanych z rynkiem Soneta. Absolwent Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie oraz studiów podyplomowych na Akademii Górniczo - Hutniczej z "Cyberbezpieczeństwa i zarządzania bezpieczeństwem informacji". W Soneta odpowiedzialny za realizację procesów łączących pracę zespołów produkcyjnych, handlowych oraz marketingowych. Uczestnik licznych konferencji branżowych.

Moderator:

Ekspert projektu Księgowość, enova365. Absolwentka Filologii Polskiej oraz Rachunkowości i Finansów, dyplomowany księgowy. Od 10 lat związana z branżą IT.Posiada doświadczenie w kierowaniu zespołem, projektowaniu narzędzi księgowych oraz realizacji wdrożeń systemów w dużych organizacjach pozarządowych.

Agnieszka Opalińska

Eksperci:

Absolwent Wydziału Mechanicznego Politechniki Krakowskiej. Od młodości zainteresowany branżą IT. Z systemami ERP pracuje od 2015 roku. Swoje doświadczenie zdobywał we wdrożeniach. Obecnie odpowiada za kierowanie Zespołem i rozwój modułu Handel enova365. Dyplomowany nauczyciel matematyki, certyfikowany przez Intel i MEiN trener programu Intel SFI.Absolwent studiów podyplomowych o kierunkach m.in. Zarządzanie oświatą, Informatyka i technologia informacyjna.

Rafał Owsianik

Webinar dostępny jest na przyjaznej platformie szkoleniowej

Certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę wysyłany emailowo

Dostęp do webinaru przez 72 godziny od transmisji.

Gwarancja zawartości merytorycznej

Zdobywaj wiedzę bez wychodzenia z domu!

Nowy wzór JPK_VAT VAT - jak zautomatyzować procesy księgowe w grupach VAT i nie tylko.

Zapisz się >>
* Pola oznaczone gwiazdkami są obowiązkowe

Akademia Wiedza i Praktyka

Kontakt do organizatora:

Email: szkolenia@wip.pl

Telefon: +48 224-294-340

Patronat:

Wiedza i Praktyka sp. z o.o., ul. Łotewska 9A, 03-918 Warszawa,

tel.: (22) 518 29 29, e-mail: cok@wip.pl


Numer NIP: 526-19-92-256, Numer KRS: 0000098264 - Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie

XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Wysokość kapitału zakładowego: 200 000 zł.