II Ogólnopolski Kongres Online PPK dla jednostek publicznych

25 stycznia 2021

UDZIAŁ W KONFERENCJI JEST BEZPŁATNY

ZAPISZ SIĘ

- warsztaty wdrożeniowe

Akademia wiedza i praktyka zaprasza na konferencję

Ogólnopolski Kongres "PPK w jednostkach publicznych"

25 stycznia 2021 - Udział w konferencji jest bezpłatny

O KONFERENCJI

Pracownicze Plany Kapitałowe to powszechny system oszczędzania dla pracowników realizowany przy współpracy z pracodawcami oraz państwem. II edycja Pracowniczych Planów Kapitałowych- warsztaty wdrożeniowe w przystępny sposób przybliżymy idee i zasady działania PPK. Pokażemy najlepsze praktyki jak wdrożyć PPK w jednostkach finansów publicznych, przedstawimy praktyczną analiza kryteriów i procedura wyboru instytucji finansowej w jednostce czy publicznej oraz czy stosować i w jakim zakresie procedurę zamówień publicznych. Kongres jest podzielony na część dyskusyjna oraz część warsztatową, w tej drugiej dowiemy się:

  1. Dlaczego właśnie ten TFI? Praktyczna analiza kryteriów i procedura wyboru instytucji finansowej w jednostce publicznej
  2. Procedura zamówienia publicznego przy wdrożeniu PPK - kiedy ją stosować i jak przeprowadzić
  3. Co musi zapewnić Twój ERP? Dostosowanie systemu kadrowo płacowego do wymogów PPK - checklista pracodawcy samorządowego
  4. Naliczanie i rozliczanie wpłat na PPK - aspekty praktyczne

PROGRAM

Ogólnopolski Kongres PPK dla jednostek publicznych Online - warsztaty wdrożeniowe Online 25 stycznia 2021

DZIEŃ I 17.11.2020 EDUKACJA TO KOMUNIKACJA

09:00-09:05 Sesja inauguracyjna

09:05-10:05 PANEL DYSKUSYJNY: Jak sprawnie wdrożyć PPK w jednostce sektora finansów publicznych - najlepsze praktyki

10:20-11:20 PPK oczami pracownika w kontekście obowiązków informacyjnych pracodawcy.

10:45-11:45 Dlaczego właśnie ten TFI? Praktyczna analiza kryteriów i procedura wyboru instytucji finansowej w jednostce publicznej

  • Alternatywna procedura wyboru instytucji finansowej dla jednostek sektora finansów publicznych
  • Decyzja odnośnie wyboru instytucji finansowej przez organ zarządzający – terminy, procedury, dokumentacja
  • Kwestia konsultacji wyboru instytucji finansowej z organizacjami związkowymi lub przedstawicielstwem pracowników w podległych jednostkach publicznych
  • Zawarcie umowy o zarządzanie i prowadzenie PPK z instytucją finansową w procedurze wspólnego wyboru
  • Obowiązki informacyjne wobec osób zatrudnionych

11:35-12:35 Procedura zamówienia publicznego przy wdrożeniu PPK - kiedy ją stosować i jak przeprowadzić

12:50-13:50 System kadrowo płacowy do obsługi PPK – przewodnik dla pracowników administracji publicznej

14:05-15:05 Naliczanie i rozliczanie wpłat na PPK - aspekty praktyczne

15:20-16:20 Dlaczego właśnie ten TFI? Praktyczna analiza kryteriów i procedura wyboru instytucji finansowej w jednostce publicznej

16:20-16:25 Zakończenie programu

PRELEGENCI

Dorota Bąbiak-Kowalska

Marek Piech

Dawid Korczyński

Katarzyna Gospodarowicz

Konrad Spryńca

Małgorzata Smołkowska

Dariusz Selak

Katarzyna Skiba

Piotr Żak

Robert Zapotoczny

Marzena Szota

Joanna Walentek

Dariusz Selak

Marek Piech

Katarzyna Rosińska

Robert Zapotoczny

Joanna Walentek

Małgorzata Smołkowska

Klaudia Sitarz


Agata Saracyn

Agnieszka Piskorz-Ryń

Bartłomiej Przybyciel

Andrzej Suchenek

Anna Sokołowska


Materiały do pobrania

Niezbędnik Pracodawcy - Jak wprowadzić PPK w firmie

Pobierz

Broszura PPK w praktyce: Poradnik dla Kadr i Płac

Pobierz

Obowiązki informacyjne pracodawcy wobec pracownika – wzory dokumentów w plikach do pobrania: „wzór Obowiązki informacyjne pracodawcy wobec pracownika”

Pobierz

Ulotka dla przedsiębiorcy

Pobierz

PPK w jednostkach publicznych

Pobierz

PARTNERZY

ORGANIZATOR

PARTNER GŁÓWNY KONGRESU

PARTNER STRATEGICZNY KONGRESU

PARTNER STRATEGICZNY KONGRESU

WSPÓŁPRACA MERYTORYCZNA

PARTNER MERYTORYCZNY

WSPÓŁPRACA

Materiały do pobrania

Producent enova365 specjalnie dla wszystkich uczestników Kongresu przygotował wersję specjalną ebooka „Tarcza na zmiany w przepisach 2021” zawierającą spis i analizę nowych regulacji prawnych z obszaru kadrowo-płacowego.


POBIERZ E-BOOK »

WARUNKI UCZESTNICTWA

Zasady uczestnictwa w konferencji on-line:

Konferencja on-line jest bezpłatna.

Po zapisaniu się na konferencję otrzymasz mail potwierdzający udział w konferencji. Koniecznie potwierdź swój udział w konferencji, klikając w link z maila!

W ramach rejestracji zyskasz dostęp do:

  1. Materiałów konferencyjnych, które zostaną udostępnione na LP w dniach 25-28 stycznia 2021;
  2. Paneli konferencji;

W dniu rozpoczęcia konferencji przypomnimy Ci o niej e-mailowo oraz prześlemy informacje organizacyjne.

Do 30 stycznia 2021 r. otrzymasz certyfikat uczestnictwa w konferencji online, który będziesz mógł samodzielnie wydrukować.








* Pole oznaczone gwiazdką jest obowiązkowe

Formularz rejestracyjny

KONTAKT

Telefon: 22 429 43 45

E-mail: konferencje@wip.pl