PISEMNY ZAKRES OBOWIĄZKÓW

Jasno określone obowiązki pracownika sprawiają, że pracodawca ma większą możliwość egzekwowania wykonania zadań pracowniczych. Pisemny zakres obowiązków jest przydatny, ale poza umową o pracę.


Z ebooka dowiesz się:

Pobierz ebooka »

  • Jakie zapisy warto zawrzeć w treści zakresu obowiązków? I w jaki sposób dokument ten wpływa na zadania pracownika?
  • Podpowiadamy, jak zgodnie z prawem i z korzyścią dla firmy sporządzać pisemne zakresy obowiązków.
  • Podajemy przykłady błędnych i prawidłowych zapisów.
  • Dlaczego lepiej, gdy zakres obowiązków jest określony w odrębnym dokumencie – nie jest załącznikiem do umowy o pracę?
  • Czy gdy pracownik nie chce podpisać zakresu obowiązków, można wypowiedzieć mu umowę?
  • Jak poprawnie sformułować przydatną klauzulę o wykonywaniu przez pracownika innych zadań?

W ebooku znajdziesz wzór zakresu obowiązków pracownika (z komentarzem eksperta).

Wydawnictwo Wiedza i Praktyka sp. z o.o., ul. Łotewska 9A, 03-918 Warszawa,

tel.: (22) 518 29 29, e-mail: cok@wip.pl


Numer NIP: 526-19-92-256, Numer KRS: 0000098264 - Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie,

XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Wysokość kapitału zakładowego: 200 000 zł.