PPK w 60 minut

Zapisz się >>

Bezpłatne webinarium

15 lutego 2021

9:00 - 10:15

Patronat:

webinarium z możliwością zadania pytań w trakcie szkolenia za pomocą czatu.

Webinarium składa się z godzinnej części teoretycznej oraz odpowiedzi na najczęściej poruszane kwestie.

Gwarancja jakości merytorycznej

Zamów e-kurs bez stawki VAT dla placówek edukacyjnych!

Telefonicznie (22) 518 28 25 lub napisz e-mail: zamowienia@elerneo.pl.

HASŁO: OŚWIATA10

RABAT 10% do 31.07.2019


Jak przebiega webinarium?

  1. Zarejestruj się na webinarium. Link do szkolenia prześlemy dzień przed wydarzeniem, na adres mailowy wskazany w zgłoszeniu.
  2. Wysłuchaj prezentacji eksperta oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
  3. Odbierz certyfikat uczestnictwa w webinarium. Po zakończeniu spotkania certyfikat prześlemy na adres mailowy wskazany w zgłoszeniu.

Wybrane zagadnienia, które zostaną omówione podczas webinarium:

  • xxx xxx
  • xxx xxx
  • xxx xxx
  • xxx xxx
  • xxx xxx

Zamów e-kurs bez stawki VAT dla placówek edukacyjnych!

Telefonicznie (22) 518 28 25 lub napisz e-mail: zamowienia@elerneo.pl.

HASŁO: OŚWIATA10

RABAT 10% do 31.07.2019


Zamów e-kurs bez stawki VAT dla placówek edukacyjnych!

Telefonicznie (22) 518 28 25 lub napisz e-mail: zamowienia@elerneo.pl.

Zakres webinarium:

  • ukazanie statusu prawnego - praw i obowiązków nauczycieli logopedów zatrudnianych w szkołach i placówkach,
  • zapoznanie się ze ścieżką awansu zawodowego oraz procedurą oceny pracy w nowym kształcie prawnym,
  • wypracowanie umiejętności śledzenia zmieniających się przepisów w zakresie pracy nauczyciela logopedów.

Już teraz GRATIS dla wszystkich kursantów !


E-book: Placówki oświatowe w obliczu pandemii Koronawirusa.


O czym przeczytasz?

1. Nowa specustawa w sprawie koronawirusa – co oznacza dla dyrektora.

2. MEN zamyka szkoły na dwa tygodnie.

3. Czy koronawirus pozbawi nauczycieli wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe?

Jak poprawnie wypełniać dokumenty w zakresie oceny pracy i awansu zawodowego?

Michał Kowalski

  • Konsultacje z innymi organami w toku oceny pracy
  • Karta oceny pracy
  • Odwołanie i odpowiedź na odwołanie od oceny pracy
  • Wypełnianie zaświadczeń dla nauczycieli, którzy zakończyli staż
  • Sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego
  • Weryfikacja wniosku o podjęcie postępowania o uzyskanie wyższego stopnia awansu

Czas trwania: 100 minut,

Zawartość lekcji: praktyka - lekcja video, teoria - część opisowa, ćwiczenia, quiz, materiały w PDF po pobrania.

Warsztaty praktyczne

Anna Trochimiuk i Michał Kowalski

  • Studia przypadków na podstawie prawdziwych sytuacji z praktyki szkolnej
  • Formuła pytania i odpowiedzi ekspertów Prawa oświatowego
  • Quiz podsumowujący wiedzę

Czas trwania: 60 minut,

Zawartość lekcji: praktyka - lekcja video, quiz, materiały w PDF po pobrania.

Mirosław Tarczoń

Ekspert:

Dyrektor ds. komunikacji inwestycyjnej

Absolwent Wydziału Inżynierii Środowiska na Uniwersytecie Rolniczym w Krakowie, a także studiów podyplomowych z obszaru e-commerce (Akademia Ekonomiczna w Krakowie) oraz funduszy inwestycyjnych (Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie). W 2011 uzyskał tytuł Executive Master of Business Administration, broniąc pracę z zakresu wykorzystania narzędzi business intelligence w zarządzaniu przepływem informacji sprzedażowych w towarzystwie funduszy inwestycyjnych. Z branżą funduszy inwestycyjnych związany od 2003 r. W latach 2003-2018 pracował w PKO TFI SA, gdzie odpowiadał za rozwój zdalnych kanałów dystrybucji oraz obszar związany z rozwojem oferty produktów emerytalnych budowanych w oparciu o fundusze inwestycyjne. W latach kolejnych pracował w NN Investment Partners TFI SA oraz TFI PZU SA odpowiadając za wdrożenia Pracowniczych Planów Kapitałowych dla grupy największych pracodawców. W styczniu 2021 r. dołączył do SKARBIEC TFI SA, gdzie na stanowisku Dyrektora ds. Komunikacji Inwestycyjnej odpowiada za rozwój oferty programów emerytalnych tj. PPK/PPE/IKE/IKZE.

Krzysztof Słomiński

Absolwent Wydziału prawa i administracji Uniwersytetu Gdańskiego. Ukończył m.in. studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami w Wyższej Szkole Zarządzania im. Koźmińskiego; Trener, wydawca. 25-letnie doświadczenie zawodowe zdobywał w polskich i międzynarodowych firmach w zakresie marketingu i sprzedaży B2B oraz jako trener. Od lutego 2019 jako Regionalny Ekspert PPK w PFR Portal PPK prowadzi szkolenia, warsztaty i konsultacje z zakresu Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK). Prywatnie realizuje się docierając do miejsc wpisanych na listę UNESCO.

Webinar dostępny jest na przyjaznej platformie szkoleniowej

Certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę wysyłany emailowo

Dostęp do nagrania przez kolejne 7 dni roboczych.

Gwarancja zawartości merytorycznej

Zdobywaj wiedzę bez wychodzenia z domu!

Wdrożenie PPK w Jednostkach Sektora Finansów Publicznych – co warto wiedzieć?

Zapisz się >>
* Pola oznaczone gwiazdkami są obowiązkowe

Akademia Wiedza i Praktyka

Kontakt do organizatora:

Email: szkolenia@wip.pl

Telefon: +48 224-294-340

Patronat:

Wiedza i Praktyka sp. z o.o., ul. Łotewska 9A, 03-918 Warszawa,

tel.: (22) 518 29 29, e-mail: cok@wip.pl


Numer NIP: 526-19-92-256, Numer KRS: 0000098264 - Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie

XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Wysokość kapitału zakładowego: 200 000 zł.