Image

Bezpłatny Webinar

Czas pracy i urlopy w nowej informacji o warunkach zatrudnienia – nowe stanowisko Inspekcji Pracy

Image Image
Oglądaj bezpłatnie

O czym dowiesz się z webinaru?

Image
  • Jakie informacje musimy obecnie wykazywać w nowej informacji o warunkach, jeśli chodzi o czas pracy i urlopy?
  • Czy w informacji o warunkach zatrudnienia należy wskazywać zakazy pracy nadliczbowej czy może wystarczy wspomnieć o tylko samych zakazach?
  • Czy w informacji o warunkach zatrudnienia (dotyczącej nadgodzin) musimy odnotowywać zasady oddawania dnia wolnego za pracę w wolną sobotę?
  • Które urlopy musimy wskazywać w nowej informacji o warunkach zatrudnienia i co w tym zakresie wnosi nowe stanowisko inspekcji pracy?
Image

Eksperci prowadzący

Szymon Sokolik

Prawnik, specjalista ds. prawa pracy.

Image

Anna Kostecka

Prawnik, redaktor merytoryczny Portalu kadrowego

Image









*Wiem, że trzy razy w tygodniu będę otrzymywać bezpłatny newsletter z aktualnościami z zakresu prawa pracy, rozliczeń i ubezpieczeń społecznych.

Oglądaj webinar bezpłatnie. Wypełnij formularz

Po wypełnieniu formularza otrzymasz na swoją skrzynkę pocztową wiadomość z linkiem potwierdzającym Twój adres e-mail.


Po kliknięciu w link otrzymasz dostęp do webinaru.

Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.

Infolinia 22 518 29 29

cok@wip.pl

Image Image Image