5 sposobów na

zautomatyzowanie

procesów w dziale

księgowości i controllingu

  • Oszczędź nawet 20-30 godzin miesięcznie, przekazując powtarzalne czynności w ręce cyfrowego pracownika.
  • Sprawdź jak dzięki sztucznej inteligencji sprawniej zorganizować pracę w firmie i znaleźć czas na bardziej kreatywne zadania.
Zapisz się teraz »

Drogi,

czytelniku

Zobacz, jak zmienimy Twoją pracę:

Czy wiesz, że automatyzacja procesów finansowych przyspiesza wykonanie zadań nawet o 50%? Uwalnia zasoby ludzkie od żmudnych i powtarzalnych czynności, przesuwając je do prac bardziej zaawansowanych i kreatywnych.


Korzyści:

  • 100% zadowolenie Klientów
  • Lepsza wydajność i satysfakcja pracowników
  • Mniejsza rotacja w zespole
  • Praca 24/7/365

Webinarium Zakończone

Cykl webinarów

prowadzą wysokiej klasy praktycy:

Piotr Kwaśniak

Szef Robotyzacji Finansowej w Centrum Robotyzacji robotydoroboty.pl

Jako, że większość swojego życia zawodowego pełniłem funkcję dyrektora finansowego moim codziennym wyzwaniem był nadzór nad przygotowaniem sprawozdań finansowych i raportów. Zauważyłem jak dużo czasu poświęcam na w sumie rutynowe czynność które są ważne, ale nie generują już dla przedsiębiorstwa dzisiaj dużej wartości. Szukałem sposobów jak zapewnić terminowe wykonanie ustawowych obowiązków każdego księgowego ale i samemu dać większą wartość zarządowi w postaci dobrych jakościowo i skondensowanych informacji finansowych

Bartosz

Kochanowski

kierujący Centrum Robotyzacji robotydoroboty.pl

Skuteczne wprowadzanie robotów do organizacji, a w szczególności w obszary finansowe daje ogromne korzyści dla biznesu. Celem jest zastąpienie robotem manualnej, powtarzalnej i bazując w dużej mierze na regułach pracy ludzkiej przy klawiaturze. Daje to efekt w postaci kilkukrotnego przyspieszenia procesu lub jego akurat automatyzowanego wycinka, eliminuje błędy ludzkie związane z pobieraniem i przenoszeniem danych co łącznie prowadzi do oszczędności i zwiększenia pozytywnego doświadczenia klienta.

Wprowadź pierwszego cyfrowego pomocnika księgowego.

Oszczędzaj czas i pieniądze.

Czego dokładnie dowiesz się uczestnicząc w webinarach o robotyzacji w finansach ?

Pierwsze

spotkanie


Skupimy się podczas niego na możliwościach robotyzacji procesu zarządzania rozrachunkami z dostawcami, opowiemy o stronie zobowiązań (Accounts Payable).

Drugie

spotkanie


Poświęcone będzie rozrachunkom z odbiorcami, porozmawiamy o stronie należności w powiązaniu z działaniami windykacyjnymi (Accounts Receivable)

Trzecie

spotkanie


Zapozna Cię z możliwościami robotów w obszarze raportowania.

Czwarte

spotkanie


Tematem webinaru będą roboty kontrolne (biała księga, deklaracje, rejestry, jakość pracy).

Pytania

i odpowiedzi


Każdy webinar to również okazja do poznania odpowiedzi na pytania zadawane przez uczestników wdrożeń robotyki w działach finansowych.

Zapisz się teraz »

1 Webinar

2 Webinar

3 Webinar

4 Webinar

Zapisz się »

25.09.2019


Rozrachunki z dostawcami (AP)

02.10.2019


Rozrachunki z odbiorcami (AR)

09.10.2019


Proces raportowania finansowego

16.10.2019


Zagadnienia podatkowe

  • Piotr Kwaśniak
  • Bartosz Kochanowski
  • Piotr Kwaśniak
  • Bartosz Kochanowski
  • Piotr Kwaśniak
  • Bartosz Kochanowski
  • Samir Kayyali
  • Bartosz Kochanowski
  • Piotr Kwaśniak
Zapisz się »
Zapisz się »
Zapisz się »
  • Przyśpieszy i zautomatyzuje proces rozrachunków z dostawcami i odbiorcami
  • Przygotuje wymagane i czasochłonne raporty
  • Zweryfikuje kontrahenta na białej liście podatników VAT,
  • Sprawdzi deklarację i JPK VAT,
  • Odszuka dane rejestrowe kontrahentów,
  • Zweryfikuje jakość pracy zespołu księgowego.

Przekonaj się jak

robo-pomocnik:

Pobierz darmowy ebook

... i poznaj sposoby skutecznej automatyzacji w księgowości:

  • Dowiesz się jak wybrać które procesy zautomatyzować w pierwszej kolejności i jak je wybrać .
  • Ominiesz 3 najczęstsze błędy w wyborze partnera wdrożeniowego i technologii
  • Poznasz podstawowe pojęcia, niezbędne do przeprowadzenia udanego procesu robotyzacji
  • Zobaczysz jak wdrożenie robota obniżyło koszty pracy działów finansowych (case study)
  • Jak współpracować z robotem oszczędzając 50% czasu pracowników

Pamiętaj, podanie numeru telefonu nie wiąże się z żadnymi opłatami dla użytkownika. Na podany numer telefonu będzie wysłany tylko jeden bezpłatny SMS z kodem umożliwiającym dostęp do porady wideo. Potwierdzenie numeru telefonu hasłem sms wymagane jest ze względów formalnych, jakie nakłada Regulamin.



Wiedza i Praktyka sp. z o.o., ul. Łotewska 9A, 03-918 Warszawa,

tel.: (22) 518 29 29, e-mail: cok@wip.pl


Numer NIP: 526-19-92-256, Numer KRS: 0000098264 - Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie

XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Wysokość kapitału zakładowego: 200 000 zł.