III EDYCJA
Konferencja Hybrydowa
HR MASTER
6 czerwca 2022 r.
Warszawa / Online
O KONFERENCJI
Szanowni Państwo,
trzecia edycja konferencji HR Master będzie poświęcona aktualnym zagadnieniom, jakimi zajmują się działy HR. Wydarzenie będzie poprowadzone przez praktyków i znakomitych ekspertów , tj. dyrektorów działów HR, autorytety oraz prawników, którzy na co dzień zmagają się z nowymi wyzwaniami w obszarze HR, a którzy chętnie podzielą się swoją wiedzą z uczestnikami trzeciej edycji HR Master.
Na uczestników tegorocznej edycji czekają takie aktualne zagadnienia, jak m.in. model pracy przyszłości, sztuczna inteligencja w HR, benefity pracownicze w nowym wydaniu czy wyzwania prawne w nowej rzeczywistości. Nie zabraknie również informacji na temat wyłaniającego się rynku pracy - realia i wyzwania rzeczywistości postpandemicznej czy przyszłość przestrzeni biurowej i nowe style pracy.
Serdecznie zapraszamy do rejestracji i uczestnictwa w wydarzeniu.
Dlaczego warto być z nami:
GALERIA
PROGRAM / Panele dyskusyjne 6.06.2022
09:15-10:15
Model pracy przyszłości
10:30-11:30
Benefity pracownicze w nowym wydaniu
11:45-12:45
Wyzwania prawne w nowej rzeczywistości
13:30-14:30
Wyłaniający się rynek pracy - realia i wyzwania rzeczywistości postpandemicznej
14:45-15:45
Przyszłość przestrzeni biurowej i nowe style pracy
*Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmian w powyższej agendzie
PRELEGENCI
Ekspertka HR i EB z 15-letnim doświadczeniem w realizowaniu projektów dla klientów różnych branż. Psycholog, trener, wykładowca przedmiotu employer branding na Uniwersytecie SWPS. Dyrektor HR w Trojmiasto.pl – największym portalu regionalnym w Polsce. Autorka bloga HR z pasją oraz pasjonatka łączenia HRu z marketingiem.
Rozwojem zawodowym zajmuje się już od 35 lat. Trener, coach, facylitator i konsultant.
Przez ponad 16 lat odpowiadała za rozwój pracowników w dużych międzynarodowych organizacjach. Pracowała w takich firmach jak: Unilever, Oriflame, Shell, Oce, Altadis i Metsa Tissue. Budowała dla tych firm programy szkoleniowe, podręczniki, procedury i strategie HR. Uczestniczyła we wprowadzaniu wielu zmian struktury oraz kultury tych organizacji.
Rok 2004 przyniósł Ninie spełnienie jej "Corporate Dream – korporacyjnego marzenia", czyli zaszczytny tytuł laureatki konkursu "Dyrektor Personalny Roku 2004".
W roku 2006 wygrała konkurs "Najlepsza Strategia HR" ogłoszony na konferencji Kadry.
Pomaga działom HR, konsultantom, trenerom, coachom i mentorom w planowaniu oraz w realizacji projektów rozwoju zawodowego poprzez dostarczanie im najbardziej rzetelnych oraz wszechstronnych narzędzi i rozwiązań.
Ukończyła dziesiątki szkoleń na temat tego, jak skutecznie zarządzać ludźmi i pracą działów HR. Uczestniczyła też w kilku ważnych programach rozwoju osobistego, którymi były: "The Art and Science of Coaching", "Relating Forward Coaching", "Train the Trainer Program", "The Master Facilitator Program" oraz "The Ultimate Personal Development Program" (Blair Singer Training Academy), Drum Circle Facilitation oraz Music Medicine (Christine Stevens) oraz Quantum Leap (Success Resources). Uzyskała tytuł Oświeconego Wojownika nadawany przez Success Resources.
Nina rozumie, że każdy człowiek jest inny i w podróży o nazwie ROZWÓJ OSOBISTY musimy uwzględniać tę różnorodność.
W swojej pracy stosuje najbardziej rzetelne i uniwersalne narzędzia psychometryczne Facet5, które odkryła i wybrała podczas swojej 35-letniej podróży po "świecie rozwoju zawodowego". Facet5 – to system oparty o model Wielkiej Piątki oraz o wiele uznanych teorii z zakresu zarządzania. System ten znakomicie ułatwia zrozumienie i motywowanie ludzi pracujących w różnego typu środowiskach pracy (również w środowiskach hybrydowych), przewidywanie ich reakcji, a także zapobieganie potencjalnym problemom i frustracjom.
Nina jest autorką dwóch książek: "Magia Rozwoju Talentów" i "Magia Motywacji".
Wicedyrektor Instytutu Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Wykładowca z wieloletnim stażem na studiach podyplomowych i kursach specjalistycznych, w tym na Podyplomowych Studiach HR Biznes Partner w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Specjalizuje się w zagadnieniach z obszaru zarządzania strategicznego (analiza strategiczna, budowanie strategii rozwoju i konkurencji) oraz w tematyce przekształceń strukturalnych przedsiębiorstw. Autorka licznych artykułów poświęconych tej problematyce. Kierownik studiów podyplomowych realizowanych we współpracy z partnerami biznesowymi. Analityk w projektach biznesowych, w zakresie analiz rynkowych, doradztwa strategicznego oraz optymalizacji strukturalnej.
Wojciech Zając kieruje działem Prawa Pracy w Kancelarii. Zajmuje się przygotowywaniem regulaminów pracy, wynagradzania, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych oraz wewnątrzzakładowych źródeł prawa pracy. Wojciech Zając zajmuje się również sporządzaniem projektów umów o pracę, umów zawieranych z członkami zarządu oraz menadżerami, umów o zakazie konkurencji oraz przygotowywaniem innych dokumentów z zakresu prawa pracy. Wojciech Zając prowadzi również negocjacje ze związkami zawodowymi. Wspiera klientów w toku postępowań administracyjnych dotyczących naruszeń prawa pracy oraz w kwestiach związanych z odpowiedzialnością na gruncie prawa pracy.
Katarzyna Gospodarowicz doradza spółkom polskim i zagranicznym w zakresie indywidualnego i zbiorowego prawa pracy i ubezpieczeń społecznych w ujęciu krajowym i międzynarodowym, w tym europejskim. Celem doradztwa jest zapewniające nie tylko pełnego bezpieczeństwa prawnego, ale także osiągnięcie zamierzonych przez klientów celów biznesowych. Katarzyna Gospodarowicz reprezentuje również klientów w sporach sądowych głównie z zakresu prawa pracy przed sądami wszystkich instancji, na terenie całego kraju.
Ponadto, Katarzyna Gospodarowicz jest autorką licznych publikacji z zakresu prawa pracy, jak również prowadzi szkolenia z zakresu spraw pracowniczych adresowane, w zależności od potrzeb, do pracowników różnego szczebla oraz pracodawców.
Ekspert z zakresu prawa pracy i ochrony danych osobowych. Mediator sądowy, trener, szkoleniowiec i seksuolog kliniczny.
Współpracuje z pracodawcami i organizacjami pozarządowymi, służąc im wsparciem w przeciwdziałaniu mobbingowi i molestowaniu w środowisku pracy.
Współprowadzi Kancelarię Radcy Prawnego dr. Michała Czarneckiego. W ramach tej działalności opracowuje i wdraża – w formie procedur i polityk wewnętrznych – rozwiązania organizacyjne mające na celu usprawnienie i usystematyzowanie procesów zachodzących wewnątrz podmiotów. Zajmuje się też doradztwem oraz prowadzeniem szkoleń i warsztatów. Obszary, w których się specjalizuje, to prawo pracy, ochrona danych osobowych, mediacje, negocjacje, zarządzanie konfliktem i efektywna komunikacja.
Założycielka i prezes Fundacji Skin Academy, integrującej środowisko branży beauty (lekarzy, kosmetologów etc.) oraz zapewniającej profesjonalizację tej branży w obszarach prawa, marketingu i PR. Fundacja prowadzi ponadto działalność charytatywną pomagając domom samotnej matki w całej Polsce, a ostatnio zapewniając wsparcie dla ludności ukraińskiej.
Ekspert Instytutu Emerytalnego, prawnik w Kancelarii Wojewódka i Wspólnicy. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Założyciel i prowadzący @Debata_Emerytalna na Instagramie.
Współautor książek „Korekty w Polskim Ładzie – likwidacja ulgi dla klasy średniej, odliczenia składki zdrowotnej, obniżona stawka PIT do 12% i inne kluczowe zmiany” (C.H.Beck, planowana data wydania: maj 2022). „Polski Ład. Praktyczna analiza zmian” (C.H.Beck, 2021) oraz „Polski Ład w pytaniach i odpowiedziach” (Wiedza i Praktyka, 2021).
Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń nt. Polskiego Ładu – od 2021 roku przeszkolił ponad 15 tysięcy osób podczas niemal 100 spotkań.
Autor wielu artykułów prasowych dotyczących problematyki systemu emerytalnego oraz ubezpieczeń społecznych, publikowanych na łamach dzienników, takich jak Rzeczpospolita i Gazeta Prawna, a także portali internetowych tvn24.pl onet.pl, businessinsider.pl, prawo.pl, money.pl i superbiz.pl. Aktywny komentator zagadnień związanych z systemem emerytalnym, wielokrotnie goszczący w programach realizowanych przez wp.pl, money.pl, radio TOK FM, TVN 24 oraz TVN.
CEO Reversum.io ❤️ Co-founder Project: People & Project: Values
Moją długofalową misją jest wsparcie w rozwoju 1 miliona liderów.
Mam ponad 15 lat doświadczenia w produktach i usługach digitalowych w obszarach #marketing #strategia #leadership. W tym czasie budowałam marketing w nazwa.pl (od 100k do 1 mln klientów), stworzyłam leanową agencję strategiczną Project: People (ponad 180 klientów z 18 krajów w 5 lat) i współpracowałam z globalnymi markami (np. Sabre, Google for Developers).
Aktualnie jako founderka i CEO skupiam się na budowie startupu Reversum.io – narzędzia wspierającego inkluzywną i empatyczną komunikację. Jako wspówłaściciel i/lub osoba zarządzająca jestem obecna również w Project: People, Project: Values, spółdzielniach Hermes & Partner. Buduję organizacje progresywne, w których wprowadzam rozbudowaną kulturę feedbackową, działania w zgodzie z #lean #Agile oraz z zasadami #diversity & #inclusion.
Prowadzę mentoringi dla młodych liderów. Moimi mentee były m.in. Aga Pałka z GetDressed i Magdalena Błyskosz z Open Coffee HighSchool, a także organizacje pozarządowe (np. Fundacja Alegoria). Jako wykładowca prowadzę zajęcia z #leadership #strategia #modelebiznesowe #marketing w Wyższej Szkole Europejskiej oraz Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku.
Osoby, które ze mną pracują, podkreślają moją łatwość do tworzenia modeli, frameworków, procesów biznesowych (jestem autorką m.in. Values Poker, Lean Marketing Sprint, UVP Comms Canvas). Lubię dzielić się wiedzą w ramach konferencji i warsztatów np. Lean Startup Days Paris, VC night by Viva Technology, Open Living Lab. Jestem współautorką książki The LiGHT Book (m.in. Cialdini, Zimbardo).
Moje talenty Gallupa to Strategy, Focus, Achiever, Learner & Significance. Jako mama skupiam się na tym, by budować rzeczy (organizacje, produkty, zespoły), które w znaczący sposób poprawią świat, w którym moi synowie - Ryszard i Stanisław, będą żyli w przyszłości.
Prawniczka zakochana w HR. Od początku swojej drogi zawodowej związana z obszarem kapitału ludzkiego – swoją drogę zaczynała w agencjach pracy tymczasowej i doradztwa personalnego. Pracowała również w wewnętrznych działach HR korporacji i średnich firm.
Absolwentka wydziału prawa Uniwersytetu Warszawskiego oraz zarządzania zasobami ludzkimi w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Ukończyła studia doktoranckie i pisze rozprawę na temat marki pracodawcy.
Certyfikowany trener, wykładowca akademicki, prelegentka i panelistka podczas wydarzeń branżowych. Autorka publikacji naukowych z obszaru marki pracodawcy oraz transparentności wynagrodzeń.
Właścicielka butikowej agencji doradztwa let’s HR, autorka bloga HR na obcasach. Szkoli, konsultuje i doradza w obszarze rekrutacji, marki pracodawcy oraz prawa pracy. Jest autorką książki „Employer branding po polsku”.
Prywatnie mama dwóch chłopców, zakochana w zdrowym trybie życia i aktywnym spędzaniu czasu.
e-Learning Development Team Manager w Wiedza i Praktyka. Odpowiada za rozwój platformy elearningowej. Educado.pl daje nieograniczony dostęp do szkoleń on-line i wspiera specjalistów z różnych branż w ich rozwoju zawodowym. Pozwala poszerzyć i zaktualizować wiedzę oraz pozyskać praktyczne wskazówki. Ekspertka od ponad 15 lat związana jest z branżą marketingową i szkoleniową. Skutecznie wprowadza i rozwija nowe produkty oraz usługi na rynku.
radca prawny, partner w kancelarii PCS Paruch Chruściel Schiffter Stępień | Littler Global
Zarządzający biurem w Katowicach. Jest jednym z czołowych ekspertów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Ma wieloletnie doświadczenie w doradztwie na rzecz przedsiębiorców. Specjalista w zakresie sporów sądowych, w tym z ZUS, wynagradzania pracowników, czasu pracy, dyskryminacji, umów o zakazie konkurencji jak również outsourcingu pracowniczego i agencji zatrudnienia. Posiada bogate doświadczenie w zakresie zbiorowego prawa pracy, w szczególności relacji ze związkami zawodowymi i sporów zbiorowych. Autor szczególnie cenionego na rynku komentarza do ustawy o zfśs. Współautor komentarza do czasu pracy. Wykładowca na WPiA Uniwersytetu Śląskiego. Regularnie publikuje w najważniejszych dziennikach prawnych. Prowadzi szkolenia z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Rekomendowany przez międzynarodowe rankingi prawnicze: Who’s Who Legal, WWL Thought Leaders: Labour & Employment 2020, Legal 500 jako „elastyczny i przyjazny”.
W Mindgram realizuje misję demokratyzacji i destygmatyzacji dostępu do opieki psychologicznej, popularyzując psychoedukację w środowisku pracy z naciskiem na budowanie strategii well-being w organizacjach. Związana z branżą HR od początku swojej kariery zawodowej. Szerokie doświadczenie zdobyła w agencjach rekrutacyjnych i employer brandingowych zarówno jako rekruter, konsultant EB oraz doradca narzędzi rekrutacyjnych i wizerunkowych na rynku m.in. w GoldenLine. Specjalizuje się w budowaniu strategii pozycjonowania marki pracodawcy i koordynowaniu projektów EB. Absolwentka Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Zarządzania Projektami oraz studiów podyplomowych kierunku: Employer Branding.
Partner, dyrektor zarządzająca outsourcingiem kadr, płac i rachunkowości w Grant Thornton. Założycielka społeczności HR na szpilkach oraz Akademii Mistrzostwa Kadrowo-Płacowego i Zarządzania Zasobami Ludzkimi – w projekcie z sukcesem przeszkolonych zostało już prawie 10.000 osób z całej Polski
adiunkt w Instytucie Filozofii, Socjologii i Socjologii Ekonomicznej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Zadeklarowany zwolennik strukturalizmu i instytucjonalizmu w wersji socjoekonomicznej. Od lat uczestniczy w projektach badawczych, poświęconych stosunkom przemysłowym, restrukturyzacji czy też, szerzej, problemom zatrudnienia. Były to badania zarówno o zasięgu krajowym jak i międzynarodowym. Intensywna działalność badawcza byłaby niemożliwa bez wsparcia fundacji i organizacji, z którymi współpracuje od początku kariery zawodowej. Nie sposób w tym miejscu nie wymienić Fundacji im. Friedricha Eberta, Instytutu Spraw Publicznych, Europejskiej Fundacji na rzecz Poprawy Warunków Życia i Pracy, Syndex, związków zawodowych (NSZZ Solidarność, OPZZ), organizacji pracodawców (BCC, Pracodawcy RP) czy też CPS Dialog. W latach 2002 – 2003 pracował w Groupe de Recherche sur l’Education Uniwersytecie Nancy 2 (Francja). Jest też stypendystą Ruskin College w Oksfordzie i Uniwersytetu w Trewirze (Niemcy). Współpraca ta, oraz aktywność badawcza, zaowocowały licznymi publikacjami. Ścieżka naukowa nieuchronnie prowadziła w kierunku badań systemowych nad stosunkami przemysłowymi i przekształceniami na rynkach pracy w kontekście koncepcji różnorodności kapitalizmu. Szczególnie ważnym momentem była możliwości, skromnego, udziału w projekcie na temat powstania i ewolucji kapitalizmu w Polsce i nowych krajach członkowski UE. Udział w projekcie zaowocował licznymi publikacjami. Jako współautor jednej z nich – Diversity of Patchwork Capitalism in Central and Eastern Europe – znalazł się na liście laureatów Nagrody Ministra Edukacji i Nauki w 2021 roku.
Lider z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim i wsparcia sprzedaży zdobytym w dużych, międzynarodowych firmach. Obecnie związana z Santander Bank Polska, gdzie obecnie pełni rolę Chief Employee Officer odpowiedzialnego za realizację strategii HR skoncentrowanej na budowaniu pozytywnego doświadczenia 10 tysięcznej grupy pracowników Banku oraz kultury organizacyjnej zgodnej z przyjętymi wartościami w Grupie. Wcześniej odpowiedzialna za wsparcie biznesu poprzez zapewnienie dopasowanych procesów HR i sieć HR Biznes Partnerów w roli Dyrektora HR, rozwój szeroko rozumianej strategii wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych oraz zaawansowanej analityki HR. Starania te zostały uhonorowane nagrodą Best Benefits Strategy w 2017 i 2018 roku. Odpowiedzialna również za integrację kapitału ludzkiego podczas połączenia z Deutche Bank. Ponad to, odpowiadała między innymi za realizację strategii HR pełniąc rolę HR Managera, za wdrożenie Polityki Wynagrodzeń na rynkach Europy środkowo-wschodniej i w Meksyku pracując w Wielkiej Brytanii na stanowisku Reward Managera w International Personal Finance. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Oxford Brookes University z tytułem Executive MBA, Strategic Leadership Academy ICAN Institude, jak również Santander W50 Executive Leadership Programme na Uniwesytecie Kalifornia w Los Angeles. Poza pracą zawodową, wykładowca na studiach podyplomowych na Uczelni Łazarskiego w Warszawie.
Michał Kwinta z Mindspace związany jest od 2017 roku, czyli od początku funkcjonowania polskiego oddziału sieci. Wprowadzając Mindspace Koszyki na warszawski rynek, objął stanowisko Senior Community Managera. Wówczas odpowiedzialny był za stworzenie lokalnej struktury firmy i zespołu, zarządzanie Mindspace Koszyki oraz jego ekspansję w 2019 roku.
Obecnie Michał Kwinta pełni rolę City Lead Poland i odpowiada przede wszystkim za rozwój sieci, jej ekspansję i działalność operacyjną Mindspace w Warszawie. Koordynuje również działania związane z komercjalizacją inwestycji oraz bieżącą współpracę z szeroko rozumianymi partnerami biznesowymi, głównie brokerami, agentami nieruchomości i najemcami.
Przed dołączeniem do Mindspace, Michał Kwinta przez 12 lat związany był z branżą turystyczną i hotelarską. Na stanowiskach kierowniczych pracował m.in. dla LOT, Fly Away Travel i Louvre Hotels Group.
Michał Kwinta ukończył Wydział Prawa i Administracji na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Członkini Zarządu i Dyrektor ds. Produktu i Sprzedaży w spółce zarządzającej platformą Helping Hand
Aleksandra Tokarewicz do Helping Hand dołączyła w styczniu 2021 r. W strukturach firmy odpowiada za rozwój produktu oraz sprzedaż skierowaną do klienta biznesowego. Pełni również funkcję Członkini Zarządu w HH24, spółce zarządzającej platformą.
Posiada wieloletnie doświadczenie w takich obszarach jak budowanie wartości rynkowej spółek, skalowanie biznesu oraz projektowanie i wdrażanie rozwiązań technologicznych, jest też ekspertem z zakresu strategii rozwoju produktu, marketingu produktowego oraz sprzedaży zarówno na rynku B2B, jak i B2C.
Od 17 lat pracuje z działami HR dostarczając technologiczne rozwiązania głównie z zakresu benefitów pracowniczych (systemy kafeteryjne, systemy sportowe, programy wellness). Poprzednio m.in. CEO OK System S.A., CEO Medicover Benefits, członek zarządu Grupy Job. Absolwentka dwóch programów ICAN Institute: ICAN Management oraz ICAN Innovation.
Head of Sales and Product Development Wyborcza.pl. Odpowiada za rozwój prenumeraty Wyborcza.pl, jako wartościowego benefitu dla pracowników firm. Benefitu, który daje nieograniczony dostęp do treści, które rozwijają, inspirują, dają konkretne rozwiązanie, podpowiadają, uczą radzenia sobie z różnymi sytuacjami i wzmacniają kompetencje pracowników. Posiada ponad 11-letnie doświadczenie w branży mediowej i marketingowej. Specjalizuje się również w obszarze digital, w tym w rozwoju produktów i usług, tworzeniu modeli biznesowych. Odpowiedzialna za maksymalizacje efektów biznesowych w nowych obszarach digital. Skutecznie wprowadza i rozwija nowe produkty technologiczne oraz usługi na rynku.
posiada ponad 10 lat doświadczenia w branży rekrutacyjnej. Prowadził procesy rekrutacyjne w IT, sprzedaży, obsłudze klienta, marketingu i reklamie. Pracował też w agencji rekrutacyjnej. Obecnie, od ponad 2 lat wspiera rozwój platformy inhire.io, która eliminuje spam w rekrutacji IT, w myśl zasady „kandydat otrzymuje tylko te oferty, które chce, tak często, jak chce”. Dodatkowo, wspiera także kandydatów jako doradca kariery. Prywatnie mąż, młody tata, pasjonat piłki nożnej i obszarów Employer Brandingu oraz Candidate Experience.
Osoba z ugruntowaną wiedzą kadrowo-płacową popartą wieloletnim doświadczeniem i wykształceniem kierunkowym, pasjonująca się tworzeniem struktur organizacyjnych opartych na partnerskim podejściu w relacjach pracownik-przełożony. Promotor dobierania zespołu w oparciu o indywidualne cechy charakterologiczno- osobowościowe, stawiający je na równi z kompetencjami twardymi, kładący duży nacisk na atmosferę w miejscu pracy, prawidłowe relacje w zespole a także równowagę pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym.
Joanna Kamińska
Nina Sosińska
Dr hab. Wioletta Mierzejewska
Wojciech Zając
Katarzyna Gospodarowicz
Joanna Czarnecka
Oskar Sobolewski
Beata Mosór
Ula Zając-Pałdyna
Joanna Szulc-Szpringer
Łukasz Chruściel
Ewa Iżykowska
Monika Smulewicz
Rafał Towalski
Sylwia Gołębiowska
Michał Kwinta
Aleksandra Tokarewicz
Agnieszka Połońska
Maciek Czerwonka
Magdalena Kaczmarczyk
PARTNERZY
Dla uczestników online:
Dla uczestników stacjonarnych:
Warunki uczestnictwa
ZOBACZ DOSTĘPNE PAKIETY
Zapisy na konferencję zakończone
KONFERENCJA
ON-LINE
199 zł netto
244,77 zł brutto
Transmisja Video
KONFERENCJA
STACJONARNIE
499 zł netto
613,77 zł brutto
Stacjonarnie,
ul. Plac Żelaznej Bramy 10, Warszawa
WYBRANO:
DO ZAPŁATY:
FORMULARZ ZAMÓWIENIA:
cena
dostęp