IV EDYCJA HR MASTER
NAJWIĘKSZE WYDARZENIE
W BRANŻY HR
Bezpłatny udział w konferencji
ONLINE
4.10.2023r.
IV edycja konferencji HR Master jest poświęcona aktualnym zagadnieniom, jakimi zajmują się działy HR.
SPOTKANIE ZNAKOMITYCH EKSPERTÓW W BRAŻY HR!
IV edycja konferencji HR Master jest poświęcona aktualnym zagadnieniom, jakimi zajmują się działy HR. Wydarzenie będzie poprowadzone przez praktyków i znakomitych ekspertów, tj. dyrektorów działów HR, autorytety oraz prawników, którzy na co dzień zmagają się z nowymi wyzwaniami w obszarze HR, a którzy chętnie podzielą się swoją wiedzą z uczestnikami wydarzenia HR Master.
Serdecznie zapraszamy do rejestracji i uczestnictwa w wydarzeniu.
O KONFERENCJI
MIEJSCE WYDARZENIA
ONLINE
4 PAŹDZIERNIKA 2023 r.
TERMIN WYDARZENIA
UCZESTNIKÓW
Edycja
PATRONÓW MEDIALNYCH
1600+
4
8+
5+
EKSPERTÓW
BIORĄC UDZIAŁ W KONFERENCJI ZYSKASZ
KORZYŚCI
Certyfikat
Materiały
Merytoryka
imienny certyfikat uczestnictwa
do pobrania po konferencji
na najwyższym poziomie!
PROGRAM KONFERENCJI
Nie przegap wydarzenia. Dodaj je już dziś do swojego kalendarza!
Do wydarzenia pozostało:
8:55-9:00
Sesja inauguracyjna
1
9:00-9:40
2
Wypalenie zawodowe, depresja wśród pracowników - coraz częstsze zjawisko, jak sobie radzić, jak rozpoznawać?
9:40-9:55
Przerwa
Umowa o pracę a alternatywne podstawy zatrudnienia (cywilnoprawne, b2b, outsourcing, praca tymczasowa, akcjonariat). Szanse i zagrożenia.
3
9:55-10:35
Praca hybrydowa – narzędzia wspierające dział HR, czyli jak zorganizować ten model
4
10:35-10:50
Przerwa
11:30-11:45
Przerwa
11:45-12:25
5
Efektywne rekrutacje i onboarding – czy w dobie intensywnego rozwoju sztucznej inteligencji czynnik ludzki ma jeszcze znaczenie?
12:25-12:40
Przerwa
12:40-13:00
6
13:00-13:15
Przerwa
13:15-14:00
Motywowanie pracowników & benefity pracownicze.(Jak motywować pracowników w trudnych czasach, jak się zmieniają potrzeby pracowników w trudnych czasach; reakcje pracowników na przepisy związane z pracą zdalną)
Jawność wynagrodzeń - nowe przepisy unijne, które mają zapobiec przede wszystkim nierówności płac między płciami – temat wiąże się z wieloma kontrowersjami, czy będzie to możliwe do wprowadzenia w polskich realiach?
Najczęściej wybierany
Praca hybrydowa – czy dalej jest wyzwaniem? Nowe regulacje w Kodeksie pracy – wsparcie dla pracodawców czy kolejne zmiany w organizacji?
199
zł netto
Oferta zawiera:
Nowelizacja przepisów Kodeksu pracy, wdrażająca zmiany wynikające z dyrektyw unijnych – tzw. dyrektywy work-life balance i o przejrzystych warunkach zatrudnienia.
199
zł netto
Oferta zawiera:
PRELEGENCI
POZNAJ NASZYCH EKSPERTÓW
Radca prawny, LL.M. German and Polish Law, specjalista z zakresu prawa pracy, Partner w SDZLEGL SCHINDHELM. Doradza spółkom polskim i zagranicznym w zakresie indywidualnego i zbiorowego prawa pracy i ubezpieczeń społecznych w ujęciu krajowym i międzynarodowym, w tym europejskim. Celem doradztwa jest zapewniające nie tylko pełnego bezpieczeństwa prawnego, ale także osiągnięcie zamierzonych przez klientów celów biznesowych. Katarzyna Gospodarowicz reprezentuje również klientów w sporach sądowych głównie z zakresu prawa pracy przed sądami wszystkich instancji, na terenie całego kraju.
Ponadto, Katarzyna Gospodarowicz jest autorką licznych publikacji z zakresu prawa pracy, jak również prowadzi szkolenia z zakresu spraw pracowniczych adresowane, w zależności od potrzeb, do pracowników różnego szczebla oraz pracodawców.
Radca prawny, jest partnerem w SDZLEGAL SCHINDHELM od 2003 roku. Kieruje działem prawa pracy i prawa autorskiego. W latach 1992 - 1997 studiował prawo na Uniwersytecie Wrocławskim. W latach 1998 - 2002 odbywał aplikację radcowską prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych we Wrocławiu. Od 2002 roku jest wpisany na listę radców prawnych przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych we Wrocławiu. Wojciech Zając jest autorem licznych publikacji i prezentacji dotyczących prawa pracy oraz wykładowcą Polsko-Brytyjskiej Izby Handlowej w zakresie prawa pracy.
Adwokat, współpracuje z kancelarią SDZLEGAL SCHINDHELM od grudnia 2018r. W latach 2010 - 2015 studiowała prawo na wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Wrocławskiego. W okresie od 2015 - 2017 odbywała aplikację adwokacką przy Okręgowej Radzie Adwokackiej we Wrocławiu. Na listę adwokatów została wpisana w 2018 r. Doświadczenie zawodowe, które zdobywała w latach 2015 - 2018 jako asystentka sędziego w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia- Śródmieścia, pozwala aktualnie na fachowe wspieranie klientów w zakresie prawa pracy, prawa ubezpieczeń społecznych i postępowań sądowych.
Radca prawny, partner w PCS Paruch Chruściel Schiffter Stępień Kanclerz | Littler
Zarządzający biurem w Katowicach. Jest jednym z czołowych ekspertów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Ma wieloletnie doświadczenie w doradztwie na rzecz przedsiębiorców. Specjalista w zakresie sporów sądowych, w tym z ZUS, wynagradzania pracowników, czasu pracy, dyskryminacji, umów o zakazie konkurencji jak również outsourcingu pracowniczego i agencji zatrudnienia. Posiada bogate doświadczenie w zakresie zbiorowego prawa pracy, w szczególności relacji ze związkami zawodowymi i sporów zbiorowych. Autor szczególnie cenionego na rynku komentarza do ustawy o zfśs. Współautor komentarza do czasu pracy. Wykładowca na WPiA Uniwersytetu Śląskiego. Regularnie publikuje w najważniejszych dziennikach prawnych. Prowadzi szkolenia z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Rekomendowany przez międzynarodowe rankingi prawnicze: Who’s Who Legal, WWL Thought Leaders: Labour & Employment 2020, Legal 500 jako „elastyczny i przyjazny”.
Psycholog ze specjalnością zasoby ludzkie, ponad 10 lat doświadczenia w obszarze HR w branżach produkcyjnych, handlowych jak i SSC. Cel zawodowy to budowanie efektywnych zespołów w oparciu o wartości i kulturę organizacyjną. Z pasją wspiera liderów w zarządzaniu zespołami. Niezmiennie ciekawa ludzi i ich zachowań w stale zmieniającym się świecie.
Global Talent Acquisition & Employer Branding Lead, ponad 10 lat doświadczenia w obszarze rekrutacji i employer brandingu w międzynarodowych korporacjach jak IBM i AXA. Doświadczona w pracy zarówno z wysokim wolumenem rekrutacyjnym (przez 5 lat zaangażowana w największy projekt rekrutacyjny w tej części globu), jak i niszowymi rolami IT, rekrutacjami międzynarodowymi i w pełni zdalnymi. Obecnie pracuje w brytyjskiej firmie z branży fintech – Aptitude Software, odpowiada globalnie za strategie TA & EB.
W centrum swoich działań zawsze stawia człowieka, ceni sobie różnorodność, elastyczność i możliwość wpływu.
Absolwent Wyższej Szkoły Biznesu-National Louis University w Nowym Sączu oraz Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu: kierunek Zarządzanie i Marketing. Roczny pobyt na Uniwersytecie Ruprechta i Karola w Heidelbergu. Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych
Ukończone studia podyplomowe:
Podyplomowe Studia na Wydziale Nauk Ekonomicznych UE Wrocław, kierunek
Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze
...hobbystycznie i z pasji do sportu i psychologii Psychologia Sportu w SWPS Wrocław
Z przedsiębiorstwem Schattdecor związany od roku 2003.
Pocżątkowo na stanowisku Zakupowca w Dziale Logistyki,
następnie Asystet Dyrektora Zakładu w Gł-zach, Z-ca
Dyrektora Zakładu, od roku 2015 Dyrektor Zakładu i Prokurent w
Spółce Schattdecor sp. z o.o.
Aktualnie Członek Zarządu Schattdecor Sp. z o.o.
Odpowiedzialny za obszary techniczno-produkcyjne, administrację, BHP oraz optymalizację procesów organizacyjnych, wsparcie i nadzór prac zespołów projektowych.
Członek Rady Uczelni PANS Nysa (wcześniej PWSZ Nysa).
Zainteresowania:
Ruch w wielu formach, sport z naciskiem na treningi obwodowe, futsal i sporty walki.
Poznawanie siebie samego oraz innych ludzi przez pryzmat behawioralno-holistyczny...
Reportaże, książki biograficzne, podcasty.
Kierownik projektu Kadry Płace - Od ponad 10 lat w branży IT. Specjalistka w zakresie technologii wspierających pracę Działów Kadr i Płac oraz ekspert w dostosowywaniu oprogramowania do zmian legislacyjnych. Jest odpowiedzialna za wyznaczanie kierunków rozwoju oraz zakresu funkcjonalności modułów kadrowo-płacowych.
Zastępca kierownika projektu CRM - W branży IT od 2016 roku, posiada doświadczenie w zakresie wdrożeń oraz opieki nad klientami. W Sonecie od blisko 4 lat realizuje się jako ekspert projektu CRM enova365. W codziennej pracy zajmuje się projektowaniem i testowaniem rozwiązań, prowadzi szkolenia i prezentacje funkcjonalności modułu CRM.
Doświadczona HR Managerka z bogatym doświadczeniem zawodowym w obszarze szeroko pojętego HR. Karierę w branży rozpoczęła w 2005 roku w międzynarodowej firmie produkcyjnej, gdzie startowała jako specjalistka, a później awansowała na stanowisko kierowniczki działu kadr i płac. W tej roli zarządzała administracją kadrowo-płacową dla około 2000 pracowników. Od 2015 r. pełniła funkcję interim HR managerki dla globalnych marek, odpowiadając za opracowywanie i wdrażanie wewnętrznych regulaminów oraz polityk. W 2020 r. aktywnie uczestniczyła w opracowywaniu strategii HR i różnorodnych procedur dla nowej fabryki wełny mineralnej, w ramach inwestycji greenfield. Przez 1,5 roku pracowała w strukturach nowego SSC, gdzie w przeciągu pół roku zwiększyła poziom zatrudnienia 3-krotnie a w okresie niespełna roku ustabilizowała procesy HR. Aktualnie Dyrektorka HR w firmie Artgeist gdzie buduje dział HR obejmujący obszar zarówno miękkiego jak i twardego HR, a także zapewnia wsparcie dla całego zespołu biznesowego w zakresie budowania silnego zaplecza personalnego oraz wzmacniania marki #Artgeist jako pracodawcy.
Katarzyna Gospodarowicz
Radca prawny, LL.M. German and Polish Law, specjalista z zakresu prawa pracy, Partner w SDZLEGL SCHINDHELM.
Wojciech Zając
Radca prawny, jest partnerem w SDZLEGAL SCHINDHELM od 2003 roku.
Łukasz Chruściel
Radca prawny, partner w PCS Paruch Chruściel Schiffter Stępień Kanclerz | Littler
Psycholog ze specjalnością zasoby ludzkie, ponad 10 lat doświadczenia w obszarze HR w branżach produkcyjnych, handlowych jak i SSC
Aleksandra Nowak
Katarzyna Bis
Global Talent Acquisition & Employer Branding Lead, ponad 10 lat doświadczenia w obszarze rekrutacji i employer brandingu w międzynarodowych korporacjach jak IBM i AXA
Joanna Walentek
Kierownik projektu Kadry Płace - Od ponad 10 lat w branży IT. Specjalistka w zakresie technologii wspierających pracę Działów Kadr i Płac
Doświadczona HR Managerka z bogatym doświadczeniem zawodowym w obszarze szeroko pojętego HR.
Anna Wiśniewska
Wojciech Smagło
Zastępca kierownika projektu CRM - W branży IT od 2016 roku, posiada doświadczenie w zakresie wdrożeń oraz opieki nad klientami.
ORGANIZATOR
partner merytoryczny
KONTAKT
SPRAWY ORGANIZACYJNE
Monika Dziedziech
Młodszy menedżer produktu ds. konferencji
+48 22 429 43 40
mdziedziech@wip.pl
Nie czekaj, zapisz się już teraz.
Zapisz się na konferencję i weź udział w prelekcjach doświadczonych ekspertów!
Wypełnij formularz