BEZPŁATNY PAKIET MATERIAŁÓW

  • Analizy, sprawozdania, raporty
  • Doradztwo dla klienta Biura Rachunkowego
  • Ochrona Danych Osobowych
  • Prowadzenie i promocja Biura Rachunkowego
  • Rozwój zawodowy pracowników Biura
  • Prawo pracy i inne dziedziny prawa
ZAMAWIAM BEZPŁATNIE

Najnowsze wydanie magazynu „Biuro Rachunkowe w praktyce”. Jedyna na rynku publikacja poruszająca nie tylko zagadnienia podatkowo-rachunkowe, ale również:

  • E-wydania publikacji na stronie: www.biurorachunkowewpraktyce.pl
  • Eletter dla klientów Biur Rachunkowych „Serwis informacyjny dla Klientów” – raz w miesiącu
  • Eletter dla biura – przegląd informacyjny w każdy wtorek
  • Wzory dokumentów, deklaracje i formularze, wskaźniki i stawki, kalkulatory, ebooki na stronie: www.biurorachunkowewpraktyce.pl
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami – w każdej chwili możesz zwrócić się z prośbą o poradę drogą emailową a nasi eksperci doradzą Ci, jak postąpić w danym przypadku
  • Materiały „na życzenie” – możesz zamówić opracowanie dowolnego zagadnienia, jeśli tematyka pokrywa się z zakresem tematycznym publikacji
ZAMAWIAM BEZPŁATNIE

Pakiet BEZPŁATNYCH usług dodatkowych:

  • Publikacja prezentuje konsekwencje zmian przepisów, które obowiązują od nowego roku. Eksperci ze znanych firm doradczych przeanalizowali najważniejsze zmiany w ustawach i przygotowali zestawienie wraz z podaniem praktycznych skutków wejścia w życie nowych przepisów.
ZAMAWIAM BEZPŁATNIE

Praktyczne zestawienie zmian 2019. Podatki, Ordynacja podatkowa, Rachunkowość, Kadry, Płace, ZUS

  • Mechanizm split payment umożliwia nabywcom towarów i usług wpłacanie części zapłaty odpowiadającej kwocie VAT na specjalny rachunek sprzedawcy. Tymi środkami sprzedawca może dysponować tylko w ograniczony sposób. Od 1 listopada 2019 r. w przypadku części podatników split payment będzie obowiązkowy, a jego niestosowanie wiązać się będzie dla nich i ich klientów z ryzykiem i sankcjami podatkowymi.
ZAMAWIAM BEZPŁATNIE

Split payment 2019

  • Prawidłowo przeprowadzona inwentaryzacja to podstawa do sporządzenia rzetelnego sprawozdania finansowego. Głównym jej celem jest ustalenie rzeczywistego stanu aktywów i pasywów jednostki oraz doprowadzenie danych wynikających z ksiąg rachunkowych do ich zgodności ze stanem faktycznym.
ZAMAWIAM BEZPŁATNIE

Inwentaryzacja 2019

Przeczytaj BEZPŁATNY egzemplarz i zostań z nami na dłużej. Otrzymasz dodatkowo zestaw materiałów niezbędnych w biurze rachunkowym

  • Książka zawiera wzory pism i umów niezbędnych w kontaktach z klientami oraz z organami podatkowymi. Do publikacji dołączona jest płyta CD, dzięki której Czytelnik może pracować na gotowych wzorach pism.
ZAMAWIAM BEZPŁATNIE

Korzyści dla Ciebie:

  • pewność, że Twoje dokumenty są zgodne z prawem,
  • łatwość dopasowania treści pisma lub umowy do konkretnej sytuacji,
  • uniknięcie błędów przy sporządzaniu dokumentów.
  • W publikacji poddano gruntownej analizie przepisy ustawy o podatku od towarów i usług. Szczególnie wnikliwie zostały omówione te z nich, które w praktyce stosowania ustawy o VAT wywołują największe trudności i kontrowersje. Tam, gdzie to konieczne, autorka odwołuje się do aktów wykonawczych oraz przepisów prawa unijnego. Analiza przepisów podparta jest również bogatym orzecznictwem zarówno polskich sądów administracyjnych, jak i Trybunału Sprawiedliwości UE. W komentarzu zostały uwzględnione i szczegółowo omówione najnowsze zmiany w ustawie o podatku od towarów i usług, obowiązujące od 1 stycznia 2019 r., jak również przepisy wchodzące w życie w późniejszym terminie.
ZAMAWIAM BEZPŁATNIE

Przeczytaj BEZPŁATNY egzemplarz i zostań z nami na dłużej. W podziękowaniu za opłacenie prenumeraty otrzymasz Komentarz do ustawy o VAT o wartości 279 zł

Warunki współpracy

W ciągu 24 godzin od przyjęcia Twojego zamówienia, wysyłamy pocztą bezpłatny numer zapoznawczy. Powinien do Ciebie dotrzeć w ciągu 3-5 dni roboczych. Od momentu otrzymania przesyłki z bezpłatnym numerem zapoznawczym masz 14 dni na zapoznanie się z nim. Jeżeli zdecydujesz się na otrzymywanie płatnych numerów, nie musisz się z nami kontaktować. Po zakończeniu okresu próbnego będziesz otrzymywał kolejne, płatne numer na wskazany adres. W takim przypadku będzie wystawiana faktura, która obejmuje 6 numerów zwykłych i 2 specjalne – cena jednego numeru wynosi 49,90 zł netto, koszty pakowania i wysyłki to jednorazowa opłata za cały okres prenumeraty - 59,40 zł netto. Łączna wartość zamówienia wraz z kosztami pakowania i wysyłki wynosi 458,60 zł netto (495,29 zł brutto).


Gratisy

Wraz z numerem testowym otrzymasz od nas w prezencie Informator. Jeśli zdecydujesz się na współpracę, w podziękowaniu za opłacenie prenumeraty prześlemy wartościowe publikacje książkowe.


Rabaty, zmiana warunków

W każdej chwili możesz zrezygnować ze współpracy. Pamiętaj, aby to zrobić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania bezpłatnego numeru testowego. Rezygnacja w późniejszym terminie jest zawsze możliwa ze skutkiem od nowego okresu rozliczeniowego. W każdej chwili możesz przejść na dłuższy okres prenumeraty z atrakcyjnym rabatem. W tym celu skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta: tel. 22 518 29 29, e-mail: cok@wip.pl).

  • bezpłatny dostęp do serwisu na stronie www – znajdziesz tam nowości, porady ekspertów, wzory dokumentów, kalkulatory i druki, e-booki;
  • serwis e-mailowy – 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku otrzymasz e-mail z najnowszymi informacjami i zmianami z zakresu rachunkowości oraz podatków;
  • bezpłatne konsultacje z ekspertami (e-mailowo), zawsze w razie wątpliwości możesz zadać pytanie i opisać swój problem.
  • e-wydanie publikacji – poszczególne wydania publikacji w wersji elektronicznej.
  • "materiał na życzenie" - w każdej chwili możesz zamówić u naszych ekspertów opracowanie wybranego przez siebie zagadnienia z zakresu rachunkowości, podatków oraz zus i płac.

Korzystaj ze wszystkich możliwości jako prenumerator!