Michał Kowalski
Radca prawny, redaktor Portalu Oświatowego. Specjalista z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz prawa oświatowego. Prowadzi kancelarię, w ramach której udziela pomocy prawnej zarówno nauczycielom, jak i dyrektorom i innym pracownikom szkół.
Tomasz Madej
jest wieloletnim nauczycielem przedmiotów zawodowych. W latach 2012-2015 pełnił obowiązki wicedyrektora Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Tadeusza Kościuszki w Radomiu. Od roku 2004 pracował jako ekspert Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Warszawie.
Jest autorem zadań egzaminacyjnych w zawodach branży elektrycznej i mechatronicznej oraz podstaw programowych kształcenia w zawodach (monter mechatronik, technik mechatronik, technik energetyk), a także programów nauczania w tych zawodach.
Recenzował programy nauczania branży elektrycznej. Napisał podręcznik „Elektrotechnika” oraz poradnik dotyczący kształcenia dualnego.
Od 2015 roku Tomasz Madej był doradcą metodycznym w zakresie metodyki kształcenia zawodowego w Radomskim Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli. Był także ekspertem Ministerstwa Edukacji Narodowej w zakresie awansu zawodowego nauczycieli oraz rzeczoznawcą ds. podręczników kształcenia zawodowego w zawodach branży mechatronicznej i elektrycznej. Od 2019 do września 2020 r. pełnił funkcję wicedyrektora Ośrodka Rozwoju Edukacji w Warszawie.
Elżbieta Rebenda
Wykładowczyni Centrum Wsparcia Rozwoju Edukacji i Biznesu OTUS, wieloletnia trenerka, edukatorka, ekspertka w dziedzinie szkolnictwa, autorka publikacji w pismach branżowych dla samorządów, była dyrektorka szkoły, nauczycielka dyplomowana.
mgr Ewa Dumkiewicz-Sprawka
mgr chemii, absolwentka UMCS. Ukończyła ponadto studia podyplomowe:" Przygotowywanie projektów i zarządzanie funduszami UE", "Menedżer Oświaty Samorządowej", "Nadzór Pedagogiczny z Elementami Ewaluacji", "Zarządzanie zasobami ludzkimi" oraz liczne kursy i seminaria na temat oświaty oraz szkolnictwa i opieki socjalnej w Unii Europejskiej. Pracowała m.in. jako nauczyciel w Szkole Podstawowej nr 9 w Lublinie, następnie jako wizytator i kierownik Oddziału Kształcenia Ogólnego w Kuratorium Oświaty w Lublinie. Od 1994 roku zajmuje stanowisko dyrektora Wydziału Oświaty i Wychowania Urzędu Miasta Lublin. Od 1998r. jest członkiem Zespołu ds. Edukacji i Kultury Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego, w latach 2002-2010 przewodniczyła Komisji ds. Edukacji i Mediów Unii Metropolii Polskich. Od 2007r. jest członkiem Rady Społecznej przy Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej, w latach 2008-2011 była członkiem Rady Programowej Telewizji Polskiej- Oddział w Lublinie. W latach 2006 – 2014 pełniła mandat radnej Sejmiku Województwa Lubelskiego. Od 1999 r. współpracuje z uczelniami wyższymi (Katolicki Uniwersytet Lubelski, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej oraz Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji) prowadząc zajęcia na studiach podyplomowych z zakresu zarządzania oświatą. Posiada następujące odznaczenia: Medal Komisji Edukacji Narodowej (2000r.), Medal "Lumen Mundi" (2002r.), Srebrny Krzyż Zasługi (2003r.), odznakę "Przyjaciel Dziecka" (2005r.), Medal Wojewody Lubelskiego (2008r.), Brązową Odznakę "Za zasługi dla Sportu" (2009r.), medal "Pro Memoria" (2010r.), Krzyż Kawalerski Orderu Odrodzenia Polski (2010r.) i Medal Srebrny za Długoletnią Służbę (2013 r.). Jest mężatką- mąż Lech, córka Hanna.
mgr Szymon Wandzel
absolwent Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego
w Warszawie oraz Wyższej Szkoły Kształcenia Zawodowego w Przemyślu. Dyrektor
i nauczyciel w Liceum Ogólnokształcącym „Edukacja”. Wykładowca akademicki.
Prezes Fundacji Laetare. Specjalista ds. depresji u dzieci i młodzieży. Prowadzący wielu szkoleń i kursów o tematyce psychologicznej, szczególnie w zakresie depresji u dzieci
i młodzieży, samookaleczeń i samobójstw. Specjalizuje się w dziedzinie mariologii i na tej drodze stara się o tytuł doktora.
Franciszek Wyrwa
Pan dr inż. Franciszek Wyrwa ukończył wiele kierunków studiów podyplomowych: zarządzanie oświatą, technologia informacyjna, informatyka, komputerowe wspomaganie prac inżynierskich oraz ewaluacja pedagogiczna. Posiada także certyfikat – ewaluator placówek edukacyjnych.
Sekretarz Urzędu Miasta i Gminy Margonin, Radny Rady Powiatu w Chodzieży, Ekspert ORE ds. rozwoju oświaty samorządowej.
Były dyrektor zespołu szkół ponadgimnazjalnych (20 lat na stanowisku dyrektora szkoły i nauczyciela przedmiotów informatycznych). Autor tekstów naukowych poświęconych: europejskim systemom oświatowym, ekonomice i organizacji oświaty, efektywności kształcenia. Autor publikacji dotyczących zarządzania oświatą, publikowanych w Ośrodku Rozwoju Oświaty w Warszawie. Autor gminnych strategii rozwoju oświaty.
Dorota Bąbiak-Kowalska
Radca prawny, koordynator komisji w Unii Metropolii Polskich, redaktor naczelny miesięcznika Pracownik Samorządowy.
Viktor Arsenovych
Bussines Development Manager ES & Solution Products w firmie Brother Central and Eastern Europe GmbH.
Od ponad 10 lat specjalizuje się w dziedzinie Auto ID. W firmie Brother zajmuje się specjalistycznymi rozwiązaniami drukującymi dla rynku elektrycznego i energetycznego. Dopasowuje rozwiązania w zakresie druku etykiet pod potrzeby klienta oraz rozwija kanał partnerski.
Aleksandra Rodzewicz
Ekspertka merytoryczna w projekcie Forum edukacji włączającej województwa małopolskiego i mazowieckiego, Członkini Rady Programowej Instytutu Nauki Lektikon, Trenerka Wiodąca w Stowarzyszeniu FRRPW.
Członkini Zarządu Fundacji Hybrydowa Szkoła. W latach 2018 - 2020 trenerka wiodąca w projektach „Forum Kadry Wspomagania Oświaty” i „„Kompleksowy program rozwijania kompetencji kluczowych uczniów skierowany do kadr zarządzających placówek oświatowych” w województwie kujawsko – pomorskim, warmińsko – mazurskim, zachodniopomorskim, podkarpackim i wielkopolskim.
Dyrektorka Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Węgorzewie w latach 2007 - 2021, absolwentka WSP w Bydgoszczy (logopedia) oraz APS w Warszawie (tyflopedagogika), nauczycielka dyplomowana.
#Facetka_z_Poradni
Wanda Agnieszka Jabłońska
Pedagog specjalny, edukator. Od 1997 współtwórca i dyrektor Zespołu Placówek Edukacyjnych. Od 2013 Przewodnicząca Miejskiej Społecznej Rady ds. Osób Niepełnosprawnych oraz Lider Specjalistycznego Centrum Wspierającego Edukację Włączającą w Olsztynie.
Laureatka licznych nagród i odznaczeń, między innymi tytułu „Super Dyrektor Szkoły” wydawnictwa Wolters Kluwer, nagrody Ministra Edukacji Narodowej za wybitne osiągnięcia w pracy dydaktycznej i wychowawczej, odznaki Zasłużony dla Warmii i Mazur przyznawanej przez samorząd województwa warmińsko – mazurskiego. Od lat zaangażowana w działalność na rzecz rozwoju edukacji i organizacji pozarządowych.
Krzysztof Baszczyński
Nauczyciel, pełnił również funkcję wicedyrektora szkoły podstawowej. Członek Związku Nauczycielstwa Polskiego od 1975 roku. W latach 1990-2006 Prezes Okręgu Łódzkiego ZNP. Od roku 2006 do chwili obecnej wiceprezes Zarządu Głównego ZNP.
Od 1993 r. przez trzy kadencje był posłem na Sejm RP, pracował m. in. w Komisji Edukacji, Nauki i Młodzieży.
Leszek Jan Zaleśny
Ekspert w zakresie prawa oświatowego i specjalista w zakresie organizacji i zarządzania oświatą, współpracujący z jednostkami samorządu terytorialnego, kuratorami oświaty i ministerstwem właściwym do spraw oświaty i wychowania w sprawach nadzoru pedagogicznego, doskonalenia dyrektorów i nauczycieli. Wykładowca prawa oświatowego w szkołach wyższych i placówkach doskonalenia nauczycieli, wieloletni starszy wizytator kuratorium oświaty, nauczyciel konsultant i dyrektor szkoły. Obecnie wicedyrektor publicznego Centrum Doskonalenia Nauczycieli W Lesznie.
Łucja Chrzęstek-Bar
Przewodnicząca Rady Miasta Zabrze, Radna trzech kadencji. Reprezentuje Klub Skuteczni dla Zabrza, Komitet Wyborczy Wyborców Małgorzaty Mańki-Szulik, Prezydenta Zabrza od 2006 roku. Długoletni społecznik, współzałożyciel i prezes Stowarzyszenia Aiuto, Ambasador Kobiet Aktywnych na terenie Śląska.
Absolwentka Politechniki Śląskiej na Wydziale Chemicznym. Nauczyciel dyplomowany o wszechstronnym wykształceniu. Miedzy innymi ukończyła Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie - studia podyplomowe „Fizyka z elementami informatyki” i „Matematyka z elementami informatyki” czy Uniwersytet Śląski w Katowicach - studia podyplomowe „Oligofrenopedagogika”. Jest również absolwentką Akademii Pedagogicznej w Krakowie - studia podyplomowe „ Doradztwo zawodowe”, oraz Wyższej Szkoły Humanistyczno - Menedżerskiej w Gnieźnie Milenium - studia podyplomowe „Organizacja i Zarządzanie-Menedżer w Oświacie ”.
Od 2015 roku Dyrektor Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim, jedynej szkoły w aglomeracji śląskiej prowadzonej przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Wyróżniona nagrodami: Ministra Edukacji Narodowej, Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi za szczególne osiągnięcia edukacyjne, odznaką „ Zasłużony dla Rolnictwa”, Medalem Komisji Edukacji Narodowej oraz srebrnym medalem ,,Za zasługi dla pożarnictwa”.
Jako sprawny menedżer z sukcesem poszerzyła swoje kompetencje kończąc w ostatnim czasie studia na poziomie Master of Business Administration na Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej.
Tomasz Hodakowski
Obecnie odpowiada za sektor edukacji w regionie EMEA. W Intelu od 2004 roku, prowadził między innymi szereg projektów IT w branżach finansowej, sektora przedsiębiorstw i administracji. Odpowiadał za działania zmierzające do rozwoju rynku w obszarze administracji, edukacji i telekomunikacji w Polsce, krajach bałtyckich i na Bałkanach.
Wcześniej pracował w Hewlett-Packard Polska gdzie był odpowiedzialny min. za rozwój biznesu PC, oraz w Océ (obecnie Canon Group), gdzie odpowiadał za rynek przedsiębiorstw i usług.Członek Rady Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji. Jest absolwentem wydziału elektrycznego Politechniki Wrocławskiej.
Grażyna Fedorowicz
Dyrektor sprzedaży w Nexerze, gdzie odpowiada za strategię sprzedaży.
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu strukturami mobilnymi, oddziałowymi oraz zdalnymi. Prowadziła rekrutacje i branżowe szkolenia, realizowała różnorodne projekty w kanałach własnych, jak i pośrednich, budując efektywne synergie między strategicznymi Partnerami.
Wcześniej pełniła funkcję dyrektora departamentu sprzedaży w organizacjach z sektora finansowego.
Mariusz Domański
dyrektor II Liceum Ogólnokształcącego im. A. Mickiewicza w Słupsku, szkoła obecna w Rankingu Liceów „Perspektywy” oraz Rankingu STIM. II Liceum notowane jest w prestiżowym Rankingu Szkoła Kompetencji Przyszłości, a także Microsoft Showcase Schools oraz Szkoły w Chmurze Microsoft.
Nauczyciel dyplomowany z 25-letnim stażem pracy pedagogicznej. Absolwent studiów podyplomowych: Ewaluacja w edukacji, Zarządzanie zasobami ludzkimi oraz Administracja-prawa, zarządzania i organizacji. Ukończył Pomorską Akademię Liderów Edukacji 2020. Od 2018 roku Ekspert Microsoft Innovative Educator. Trener w programie „Aktywna Edukacja” organizowanym przez CEO oraz ORE.
Prelegent na Konferencji Microsoft i Polskiego Towarzystwa Informatycznego „Nowoczesne technologie cyfrowe w edukacji” oraz na 20 konferencji „Miasta w Internecie”. Prelegent na konferencji edukacyjnej dla nauczycieli w szkołach ponadpodstawowych. „Kompetencje kluczowe drogą do sukcesu uczniów – w nawiązaniu do nowej podstawy programowej” oraz organizator II konferencji tematycznej SSA i SST "Z głową w chmurach - nowe technologie w szkole”. Cyklicznie publikuje w „Informatorze Oświatowym” oraz „Edukacja i Dialog”
Mimo wielu zadań zawodowych poświęca czas na pracę społeczną, między innymi jest Prezesem Stowarzyszenia Szkół Innowacyjnych Województwa Pomorskiego, przewodniczącym Rady Dyrektorów Szkół Średnich przy AP w Słupsku, wiceprzewodniczącym Stowarzyszenia Absolwentów i Pracowników Akademii Pomorskiej, członkiem zwyczajnym Ogólnopolskiego Stowarzyszenie Kadry Kierowniczej Oświaty, członkiem Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Dwujęzyczności „Bilinguis”. Zaproszony do grupy eksperckiej z ramienia Urzędu Miasta Słupska do prac nad studiami podyplomowymi dla dyrektorów „Edukacja Nowej Generacji”
Michał Gąsior
Koordynator projektów technologicznych w Centrum GovTech KPRM odpowiedzialny za wsparcie JST oraz firm z branży technologicznej w rozwijaniu sektora publicznego. Współpracuje z Centrum Nowych Technologii MEiN, IBE oraz ORE.”
Marcin Janiszewski
mgr filologii polskiej, absolwent MBA oraz studiów z prawa zamówień publicznych. Obecnie manager ds. przetargów i wsparcia sprzedaży w firmie VULCAN. Od 2012 roku pracuje z tematami projektów finansowanych ze środków UE w zakresie oświaty. Współpracował z jednostkami samorządu terytorialnego w ramach realizowanych projektów a także z jednostkami organizacyjnymi samorządów. Brał czynny udział w tworzeniu projektów edukacyjnych oraz ich realizacji i rozliczania.
Tomasz Pleban
Wicestarosta Powiatu Kieleckiego – odpowiada m.in. za oświatę i pozyskiwanie środków zewnętrznych w powiecie. Wieloletni nauczyciel, dyrektor szkoły, dyrektor wydziału Kuratorium Oświaty w Kielcach, Świętokrzyski Wicekurator Oświaty. Trener i wykładowca, coach. Specjalizuje się w prawie oświatowym. Absolwent Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Kielcach, Politechniki Świętokrzyskiej, Uniwersytetu im. Jana Kochanowskiego oraz Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
Łukasz Woch
Menadżer ds. rozwoju biznesu, VULCAN sp. z o. o.
Z wykształcenia psycholog, który w swojej aktywności zawodowej połączył zamiłowanie do pracy z ludźmi i fascynację nowymi technologiami. Przez 8 lat był trenerem w firmie VULCAN, gdzie prowadził szkolenia oraz wdrożenia nowoczesnych systemów informatycznych w szkołach i samorządach. Od 3 lat jest odpowiedzialny za poznawanie i przewidywanie zapotrzebowania na nowoczesne rozwiązania w edukacji. Z ramienia firmy VULCAN kieruje wytwarzaniem oprogramowania związanego z zarządzaniem procesem nauczania oraz integracją tego obszaru z narzędziami wspierającymi proces dydaktyczny w szkołach. Jako menadżer ds. rozwoju biznesu poszukuje nowych rozwiązań i partnerów dla edukacji.
KONGRES ROZPOCZNIE SIĘ ZA:
24-25 sierpnia 2022r. ONLINE
Udział w KONGRESIE
JEST BEZPŁATNY!
ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ:
KIEDY?
GDZIE?
TEMAT
24-25.08.2022
ONLINE
REWOLUCYJNE ZMIANY W OŚWIACIE OD 1 WRZEŚNIA 2022 (organizacja, kształcenie, zarządzanie)
Zobacz więcej >
Dorota Bąbiak-Kowalska
Krzysztof Baszczyński
Zobacz więcej >
Łucja Chrzęstek-Bar
Zobacz więcej >
Mariusz Domański
Zobacz więcej >
Grażyna Fedorowicz
Zobacz więcej >
Ewa Dumkiewicz-Sprawka
Zobacz więcej >
Zobacz więcej >
Michał Gąsior
Zobacz więcej >
Tomasz Hodakowski
Marcin Janiszewski
Zobacz więcej >
Zobacz więcej >
Wanda Agnieszka Jabłońska
Tomasz Madej
Michał Kowalski
Zobacz więcej >
Zobacz więcej >
Zobacz więcej >
Tomasz Pleban
Zobacz więcej >
Elżbieta Rabenda
Aleksandra Rodzewicz
Zobacz więcej >
Łukasz Woch
Zobacz więcej >
Zobacz więcej >
Szymon Wandzel
Franciszek Wyrwa
Zobacz więcej >
Zobacz więcej >
Leszek Jan Zaleśny
Imienny certyfikat uczestnictwa
Konsultacje z ekspertami na żywo
Dodatkowe materiały do pobrania
PODCZAS KONFERENCJI DOWIESZ SIĘ:
Uwaga! Program konferencji może ulec zmianie, tak by dostosować tematykę do wprowadzonych nowych przepisów.
ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ:
Skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta
22 518 29 29
Pn.-pt. w godz. 8:00-16:00
formularze.wip.pl
KONTAKT
Mariola Kaczmarek
Specjalista ds. sprzedaży konferencji
Telefon: 22 429 43 45
E-mail: mkaczmarek@wip.pl
Wiedza i Praktyka sp. z o.o., ul. Łotewska 9A, 03-918 Warszawa,
tel.: (22) 518 29 29, e-mail: cok@wip.pl
Numer NIP: 526-19-92-256, Numer KRS: 0000098264 - Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie
XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Wysokość kapitału zakładowego: 200 000 zł.